۸ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۳۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85336926
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماسه ۹ دی نباید به فراموشی سپرده شود

زنجان - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:حماسه ۹ دی سال ۸۸ و حضور عاشورایی مردم ولایتمدار در راهپیمایی شکوهمند آن، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است و نباید به فراموشی سپرده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ناصر در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهر زنجان به اهمیت ۹ دی سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: فتنه‌های دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران از روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی شروع شد و البته مردم همیشه در برابر توطئه‌ها مقاومت کردند.

وی با بیان اینکه در روز ۹ دی مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب را به خوبی می‌شناسند، اضافه کرد: ملت غیور ایران نشان داده اند، هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های دشمنان را نمی‌خورند.

این مسوول ادامه داد:حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی نشان از بصیرت مردم داشت، افزود: از روزی که جرقه‌های انقلاب زده شد و مردم آگاه‌تر می‌شدند، هراس دشمنان نیز بیشتر می‌شد و همواره با نقشه‌ها و فتنه‌های گوناگون مقابل انقلاب ایستادگی می‌کردند.

حجت الاسلام ناصر افزود: یوم‌الله ۹ دی، پاسداشت بصیرت ملت در خنثی‌سازی توطئه‌ آمریکایی و صهیونیستی است و این روز مهم نباید فراموش شود .

وی افزود: یکی از فتنه‌های دشمن این است که برخی مناسبت‌های مهم و تاریخ ساز به فراموشی سپرده شود بنابراین باید قدردان مردم و پشتیبانی آنها از نظام باشیم.

این مسوول یادآور شد: مردم می‌دانند اطاعت از ولی‌فقیه اطاعت از امامان، معصومان و خداوند است و همواره مقابل دشمنان ولی‌فقیه و انقلاب ایستادگی می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حماسه ۹ دی، قیام ملت ایران در دفاع از اصل نظام و ولایت بود، خاطرنشان کرد: روز شنبه /۹ دی / سال جاری ویژه برنامه‌ای به این مناسبت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در امامزاده سید ابراهیم (ع) برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha