۸ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85336984
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناباد: بصیرت و اتحاد مردم ترفندهای دشمنان را خنثی کرد

گناباد-ایرنا- امام جمعه گناباد گفت: مردم ولایت‌مدار و انقلابی ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب با حفظ بصیرت و اتحاد و همدلی و حضور گسترده در صحنه برای همیشه خط بطلانی بر ترفندهای دشمنان کشیدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) با گرامیداشت نهم دی روز بصیرت و میثاق با ولایت افزود: مردم در نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ با شرکت پرشور خود در راهپیمایی و محکومیت اقدامات خصمانه دشمنان و عوامل آنها از گسترش این ترفندها و اغتشاشها به سایر نقاط کشور جلوگیری و هوشیاری خود را در دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی نشان دادند.

وی با اشاره به گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی بیان کرد: گسترش مکتب شهید سلیمانی به عنوان یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب از ضرورتهای جامعه اسلامی است.

امام جمعه گناباد اضافه کردَ: ایثار و فداکاری، توکل و اعتماد به خداوند، جهاد در راه خدا و خدمت صادقانه به مردم از جمله ویژگی های مکتب شهید سلیمانی به شمار می رود که باید به عنوان الگوی مهم همه بخشهای جامعه مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام صادقی نسب گفت: شهید سلیمانی نقش مهمی در تقویت جبهه مقاومت و مقابله با گروهک تکفیری داعش داشت و امروز مقاومت اسلامی مقتدرتر از همیشه در سطح منطقه در حال گسترش و مستکبران و آمریکا را درمانده کرده است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha