۸ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85337001
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخواست استاندار بوشهر از فعالان رسانه و سنگر دفاع از انقلاب

بوشهر-ایرنا- استاندار بوشهر گفت: از فعالان رسانه و سنگر دفاع از انقلاب انتظار می‌رود در حرکتی جمعی زمینه و بستر را برای حضور حداکثری و باشکوه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، "احمد محمدی زاده" روز جمعه در هشتمین شورای اطلاع رسانی استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره سید رضی موسوی شهید جبهه مقاومت و یار و همسنگر دیرین سردار شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: در یک هم افزایی با اقدام‌های گسترده در حوزه اقتصادی، عمرانی و فرهنگی و اجتماعی باید فضایی مطلوب برای برگزاری یک انتخابات مطلوب فراهم شود.

وی افزود: با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه مایوس کردن دشمنان انقلاب اسلامی و خوشحالی دوستداران انقلاب فراهم‌ می شود.

استاندار بوشهر همچنین با اشاره به برگزاری نشست اطلاع رسانی دولت و مدیریت فضای مجازی استان بوشهر تصریح کرد: در این نشست با حضور مسئولان استان مباحث مختلفی با هدف حضور پرشور انتخابات ۱۱ اسفند مطرح شد.

محمدی زاده کرد: در نشست اطلاع رسانی دولت و مدیریت فضای مجازی استان با حضور فرمانداران و فرماندهان تدابیر نیز خوبی برای تلطیف فضای فرهنگ عمومی، اطلاع رسانی و فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در استان بوشهر همچنین اقدام‌های اقتصادی، عمرانی و فرهنگی مختلفی در دستور کار قرار دارد که ظهور و بروز آن در دهه فجر انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی گفت: تا پیش از دهه فجر برگزاری جشن‌های ازدواج آسان و همچنین تلاش برای بهره‌برداری از طرح‌های که در زندگی قشر عمده مردم نقش دارد که به طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

محمدی زاده افزود: برگزاری چند جشن و مراسم فرهنگی، برگزاری مراسم‌های بزرگداشت روز زن و یک مراسم برای افزایش نشاط اجتماعی در هر کدام از شهرستان‌ها از برنامه‌های ویژه استان بوشهر در ایام پیش رو است.

وی یادآور شد: پرداخت تسهیلات بانکی برای افزایش اشتغال مردم و جوانان از دیگر مواردی است که برنامه ریزی بسیار خوبی پیرامون آن انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha