۸ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85337008
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خلیج فارس در روزهای آینده به تناوب متلاطم پیش بینی می‌شود

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی پنج روز آینده با تداوم وزش بادهای شمالی روی دریا، سواحل استان به تناوب متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

"پیام مساعدی " روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعت‌هایی از وقت امروز تا روز یکشنبه هفته آینده با عبور امواج ناشی از سامانه ناپایدار جو، طی ساعت‌هایی علاوه بر افزایش پوشش ابر در سطح استان و روی دریا، احتمال وقوع بارش پراکنده باران در برخی از نقاط و بویژه مناطق جنوبی استان دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر پیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد در استان بوشهر به طور غالب شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و روی دریا و در سواحل در برخی ساعن‌ها با سرعت ۱۶ تا ۳۸ گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داعد: در مدت یاد شده ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ و در برخی ساعت‌ها ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۳۵ ، مد اول ساعت ۱۰:۳۵ ، جزر دوم ساعت ۱۳:۵۰ و مد دوم ساعت ۲۱:۱۰ خواهد بود.

مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته جم با ۱۱ و دیر و کنگان با ۳۰ درجه سانتیگراد به ترتیب کمترین و بیشترین دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha