۸ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85337024
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماسه ۹ دی روز میثاق مردم با ولایت است

خرم آباد_ ایرنا_ امام جمعه موقت خرم آباد با دعوت از حضور همه مردم در مراسم سالروز حماسه ۹ دی گفت: یوم الله ۹ دی روز بصیرت و آگاهی مردم و میثاق آنها با ولایت است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام بهروز شمسی فر در جمع نمازگزاران جمعه این هفته خرم آباد، اظهار داشت: آن ایام، دشمنان با تمام قوا به میدان آمده تا مردم را فریب دهند، اما ملت آگاه و هوشیارانه به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری گوش دادند و نقشه و توطعه دشمنان نقش بر آب شد.

وی با بیان اینکه مردم با بصیرت و هوشیاری در مراحل مختلفی دشمنان را ناکام کردند ، افزود: تا زمانیکه این پیوند و میثاق مردم با ولایت وجود دارد و پیوند محکم و مستحکم باشد ، دشمنان شکست می خورند.

حجت الاسلام شمسی فر یادآور شد: جامعه ای که دارای چنین رهبری آگاه، هوشیار ، بصیر ، با تقوا و عالم و با مردمی آگاه و هوشیار باشد، هیچگاه فریب توطعه های دشمنان را نخواهد خورد و این جامعه هرگز شکست نخواهد خورد.

امام جمعه موقت خرم آباد یادآور شد: این مردم آگاه با وجود گذشت ۴۵ سال از این انقلاب و انواع نقشه ، توطعه ، فریب و تلاش دشمن اعم از جنگ ، فتته، تحریم و ترور و تبلیغات گسترده، همچنان پای نظام و انقلاب هستتد.

وی اضافه کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در مناسبت هایی همچون ۹ دی و ۲۲ بهمن و سایر موارد، وفاداری آنها به نظام و انقلاب را نشان می دهد.

حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهادت سید رضی موسوی گفت: شهید سلیمانی با تشکیل و تقویت محور مقاومت داعش را از بین برد .

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت تاکید کرد: کشتار و جنایت های رژیم صهیونیستی نشانه رسوایی آنهاست ، اسراییل که حمایت آمریکا با تمام توان را دارد ، اکنون زمین گیر شده است.

وی افزود: اسراییل که مدعی بود در عرض ۲ هفته حماس را از بین خواهد برد ، اکنون ناتوان مانده و به کشتار کودکان و زنان روی آورده و پس از بیش از ۲ ماه از عهده یک گروه برنیامده است.

حجت الاسلام شمسی فر اظهار کرد: زمزمه های شکست رژیم صهیونیستی به گوش می رسد و اینها همه ثمره تلاش های حاج قاسم سلیمانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha