۹ دی ۱۴۰۲، ۸:۰۰
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85337302
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۹ دی روز پیروزی جبهه انقلاب برابر تزویر و نفاق است

پاکدشت - ایرنا - مسوولان شهرستان پاکدشت در گفت وگو با ایرنا گفتند: ۹ دی، روز پیروزی جبهه ایمانی و انقلابی بر جبهه کفر، تزویر و نفاق است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی که پیوند ماندگار امام و امت را تداعی می کند جمعه شب در شهرستان پاکدشت برگزار شد .

این آئین باشکوه بابرافراشتن پرچم آستان قدس رضوی متبرک به حرم مطهر علی بن موسی رضا (ع) و مدیحه سرایی رئیس شورای شهر اسلامی این شهرستان آغاز گردید .

در این مراسم حجت الاسلام صداقت مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران, آخوندی معاون سیاسی فرمانداری شهرستان ، فرماندهان انتظامی ، نظامی و خانواده معظم شهدا و آحاد مردم شهید پرور شهرستان پاکدشت حضور داشتند.

۹ دی روز ایستادگی مردم

نهم دی روز پیروزی جبهه انقلاب برابر تزویر و نفاق است

حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان پاکدشت در مراسم ۹ دی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ، اظهار داشت: امروز آغاز دهه بصیرت و امامت است، برای گرامیداشت حماسه همیشه ماندگار نهم دی که در واقع روز بصیرت و میثاق امت با ولایت می باشد و برای تجدید پیمان مردم عزیز، انقلابی و همیشه حاضر در صحنه ایران، با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل، خون شهدا، پیمان مجدد با ولایت و رهبری معظم انقلاب اسلامی این مراسم تدارک دیده شده است.

امام جمعه پاکدشت افزود: در این برنامه، یاد همه شهیدان به ویژه شهید سلیمانی عزیز و شهید سید رضی موسوی گرامی داشته شد و همچنین همسران و مادران شهدا در این برنامه تکریم و تجلیل شدند.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار تشریح کرد: روز نهم دی، روز پیروزی جبهه ایمانی و انقلابی بر جبهه کفر و نفاق است. روز بصیرت مردمی است که مردم عزیز ما با اراده پروردگار عالم و با محبت سیدالشهدا (ع)، در مقابل فتنه و فتنه گران ایستادگی کردند و آنها را برای همیشه از جامعه اسلامی ترد و دور کردند.

امام جمعه پاکدشت حماسه ۹ دی را مردم محور خواند و اظهار کرد: سبب ماندگاری نهم دی اولا اراده الهی، ثانیا آن اخلاص و خداباوری، روح ولایت و بصیرت مداری مردمی است. چرا که مردم با ولایت، بصیرت و هوشمندی فتنه دشمن را شناختند و فهمیدند که فتنه گران حامی دشمن هستند و مسیر خود را اهل نفاق جدا کردند.

نهم دی روز پیروزی جبهه انقلاب برابر تزویر و نفاق است

مردم برنامه فتنه گران را نقشه برآب کردند

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران هم در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: در آستانه نهم دی هستیم، روز بصیرت که مردم ما برنامه فتنه گران را نقشه برآب کردند.

وی اضافه کرد: مردم عزیز ما یکبار دیگر به دشمنان ثابت کردند، پای انقلاب اسلامی ایستاده اند.

رضایی اظهار داشت: در برنامه گرامیداشت نهم دی و در ایام وفات حضرت ام البنین (س)، در این برنامه از همسران و مادران شهدا تجلیل شد.

وی ادامه داد: به لطف خدا، استقبال خوبی از این برنامه ها صورت گرفت. دشمن از حضور پرشور مردم باید درس بگیرد، مسوولان هم باید تلاش کنند تا قدر این مردم را بیشتر بدانند.

انتخابات اسفند پرشور خواهد بود

فاضل کارخانه فرماندار شهرستان پاکدشت در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مردم عزیزمان مثل ۹ دی سال ۸۸ که تجلی حضورشان مشت محکمی بر دهان ابر قدرت ها زد، امسال هم باحضور پرشورشان در انتخابات ۱۱ اسفندماه مشت محکمی را بر دهان ابر قدرت ها خواهند زد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حمایت می کنند.


وی افزود: در جمع مردم عزیز، ولایت مدار و شهید پرور پاکدشت در برنامه گرامیداشت ایام الله نهم دی هستیم و در این مراسم تقدیر ویژه از همسران و مادران شهدا صورت پذیرفت.

کارخانه ادامه داد: این ایام را، ایام بصیرت و تجلی حضور مردم می بینیم؛ امسال دو ویژه برنامه داریم، ۹ دی ماه و ۲۲ بهمن که مردم پاکدشت حضور پرشوری خواهند داشت.

فرماندار شهرستان پاکدشت بیان کرد: قطعا وظیفه اصلی مردم، حمایت از انقلاب اسلامی است و آنها در برنامه ها و اجتماعات مهم کشور حضور پیدا خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۱ اسفندماه هم دو انتخابات بزرگ را در پیش داریم که به نوعی اثرگذار، سرنوشت ساز برای ملت ایران است.

کارخانه تصریح کرد: مردم پاکدشت نیز حضور پرشورشان را در این برنامه به رخ جهانیان خواهند کشید.

شهرستان پاکدشت با ۲ بخش مرکزی و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است و پایتخت گل و گیاه کشور شناخته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha