۹ دی ۱۴۰۲، ۰:۳۶
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85337311
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشاور رییس جمهور: ملت با بصیرت ایران مقابل فتنه و تحریم‌های دشمنان ایستاده‌ است

اهواز - ایرنا - مشاور رییس جمهور در امور روحانیت و حوزه‌های علمیه گفت: ملت با بصیرت ایران اسلامی پای ارزش‌های والای انقلاب بوده و در مقابل فتنه و تحریم های دشمنان ایستاده‌ است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین محمد ابوالقاسمی جمعه شب در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در اهواز اظهار کرد: مرجعیت شیعه اینکه بیش از هر زمان ویگر قدرت دفاع از حقوق مظلومان را دارد که این امر به برکت انقلاب اسلامی را رقم زوه شد و بیداری تمامی ملت‌ها را درپی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) اسوه برجسته بصیرت در کشور بود افزود: امام (ره) برای دفاع از حقوق مردم، سال‌ها رنج تبعید را تحمل و به نوعی عمر خود را وقف مردم کرد و در ادامه مقام معظم رهبری همان مسیر استکبارسیزی را ادامه می‌دهند.

مشاور رییس جمهور در امور روحانیت و حوزه های علمیه گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی نمونه دیگری از جلوه های بصیرت بود که به درستی دوست و دشمن را تشخیص داد و در برابر آمریکای جنایت کار، از مظلومان منطقه دفاع کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسمی با بیان اینکه مردم شریف ایران اسلامی عالی‌ترین جلوه بصیرت هستند گفت: این ملت برای دفاع از ارزش های الهی، همواره حامی این نظام مقدس بوده و مانند روز اول از این انقلاب دفاع می‌کنند.

وی افزود: دغدغه اصلی مردم ایران اسلامی، تحقق دستورات خداوند است و در این راه ۳۰۰هزار شهید تقدیم کرده‌اند همچنین این ملت بصیر در تنگناهای اقتصادی هوای یکدیگر را داشته اند.

مشاور رییس جمهور در امور روحانیت و حوزه های علمیه با اشاره به اینکه خوزستان ۱۳ هزار شهید به این نظام تقدیم کرده است گفت: امروز میلیون ها انسان در پیاره روی اربعین شرکت کرده و مراسمات معنوی بسیاری در کشور به وقوع می پیوندد که نشان از معنویت‌گرایی ملت ایران است.

وی افزود: در حوادث اخیر دشمن تلاش کردکه حجاب زن ایرانی را کنار بزند اما جز عده معدودی کسی آنها را باور نکرد. امروز دشمن هجمه‌های بسیاری بر کشور ایران وارد می‌کند اما ملت ما مثل کوه ایستاده است.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسمی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مردم بصیر ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با حضور باشکوه خود دل رهبر انقلاب را شاد و موجب یاس دشمنان خواهند شد.

وی افزود: مردم جهان امروز متوجه شده اند که اسراییل همان گونه که امام راحل فرمود یک غده سرطانی است. آنها در طول این سه ماه فجایع و جنایت های بزرگی همچون به سرقت بردن اعضای بدن برخی از کودکان در بیمارستان ها را انجام دادند.همچنین حدود ۲۰هزار انسان بی گناه را از بین بردند.

مشاور رییس جمهور در امور روحانیت و حوزه های علمیه گفت: رژیم صهیونیستی چند دهه قبل در یک جنگ ۶ روزه درس عبرتی به عرب ها داد که تا سال‌های سال به فکر مقابله با این ریبم نباشند اما امروز بعد از ۴۴ سال رژیم صهیونیستی توان مقابله با یک هسته مقاومت را ندارد.

وی افزود : در سال ۸۸، کسانی به ادعای دفاع از حقوق مردم، کشور ایران را به اغتشاش کشاندند اما مردم بصیر ایران اسلامی متوجه اهداف شوم آنها شدند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسمی گفت: تا سال‌های سال آثار کم‌کاری برخی از مسئولان در دهه ۹۰ و دل بستگی آنها به آمریکا در کشور باقی است و باید تلاش های بسیاری کرد تا این عقب ماندگی جبران شود.

وی افزود: خوشبختانه پروژه های بزرگی در این کشور با تکیه بر توان داخل، آغاز و در حال تکمیل است همچنین برخی از طرح های نیمه تمام که به ۱۵ سال قبل بر می گردد در این دولت افتتاح شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha