۹ دی ۱۴۰۲، ۶:۳۷
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85337332
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

یمن: فلسطین باید از اشغال صهیونیست‌ها آزاد شود

تهران- ایرنا- نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور یمن جمعه شب گفت که فلسطین باید از اشغال صهیونیست‌ها آزاد شود.

به گزارش ایرنا از المسیره، عبدالعزیز بن حبتور تجاوز وحشیانه صهیونیست‌ها به مردم مظلوم غزه را محکوم و تاکید کرد که همه امت اسلامی باید از مردم در غزه و فلسطین اشغالی حمایت و با آنها ابراز همبستگی کنند.

وی افزود: بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله تصمیم تاریخی خود را برای هدف قرار دادن همه کشتی‌های رژیم صهیونیستی و کشتی‌های خارجی که به سمت بنادر این رژیم در حرکت هستند، از منظر دینی، ملی و انسانی گرفت.

نخست وزیر دولت پیشبرد امور یمن اضافه کرد: این اقدام رهبری برای بیدار کردن وجدان عربی، انسانی و اسلامی درست بود؛ زیرا دشمن جنایتکار صهیونیستی تا این لحظه بیش از ۲۲ هزار نفر را شهید و بیش از ۵۵ هزار نفر را در غزه زخمی کرده است.

بن حبتور در ادامه درباره حاکمان عرب نیز، گفت: هیچ خیری در این رهبران نه برای آنها، نه برای مردم آنها و نه برای کل امت اسلامی وجود ندارد و بنابراین فقط ملت‌های آزاده جهان عرب و اسلام هستند که در کنار فلسطین و غزه ایستادند.

وی افزود: فلسطین باید از اشغال رژیم کثیف صهیونیستی که ۷۵ سال است در این سرزمین پراکنده شده است، رها شود و فلسطین انشاءالله با عزم و اراده مردان، آزاد و سربلند خواهد شد.

شهرهای مختلف یمن روز جمعه صحنه تظاهرات گسترده در حمایت از مردم غزه بود.

یمنی‌ها از ملت‌های عربی و اسلامی و تمام آزادگان جهان خواستند که با برگزاری راهپیمایی و تظاهرات به فشارهای خود علیه رژیم صهیونیستی و حامیان آن ادامه دهند.

آن‌ها همچنین از ملت‌های عربی و اسلامی خواستند که کالاهای صهیونیستی و آمریکایی را تحریم‌ کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha