۹ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۳۳
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85337520
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث شبانه روز گذشته در اصفهان یک فوتی و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
عکس تزیینی است

اصفهان - ایرنا - حوادث شبانه روز گذشته در شهرستان‌های مختلف استان اصفهان یک فوتی و ۲۱ مصدوم بر جا گذاشت که بیشتر مصدومان مربوط به تصادف جاده‌ای و مسمومیت با گاز مونوکسید کربن هستند.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروهای اورژانس برای امدادرسانی در حوادث مختلفی مانند مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، انفجار گاز و تصادف جاده ای در شبانه روز گذشته به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

عباس عابدی با بیان اینکه ساعت سه بامداد امروز حادثه انفجار کپسول گاز در نگهبانی یک کارخانه در شهرک صنعتی مبارکه به اورژانس گزارش شد، افزود: این حادثه سه مصدوم به‌همراه داشت که به بیمارستان های محمد رسول الله(ص) مبارکه و امام موسی کاظم(ع) اصفهان منتقل شدند.

وی به ۲ حادثه رانندگی در شهرستان های سمیرم و برخوار که دیشب اتفاق افتاد، اشاره کرد و گفت: ساعت ۱۸ جمعه گذشته حادثه تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری «آزرا» و پراید در جاده سمیرم - مال‌خلیفه (دوراهی رودآباد) به اورژانس گزارش شد.

عابدی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر به محل این حادثه، افزود: در این تصادف جاده ای یک مرد ۳۸ ساله جان باخت و پنج نفر شامل سه مرد و ۲ زن مصدوم و به بیمارستان سیدالشهدا(ع) سمیرم منتقل شدند.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین ساعت ۲۲ دیشب حادثه برخورد ۲ دستگاه خودروی پراید در جاده حبیب آباد - علی آباد ملاعلی در شهرستان برخوار به اورژانس گزارش شد که این حادثه پنج مصدوم شامل سه زن و ۲ کودک بر جا گذاشت.

وی اضافه کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان منتقل شدند.

عابدی به ۲ حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن نیز اشاره کرد و اظهار داشت: ساعت ۹ دیروز حادثه مسمومیت به‌دلیل استفاده از زغال برای گرمایش در جاده فرودگاه اصفهان (آمرزیده آباد) گزارش شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند، افزود: این افراد به بیمارستان فارابی در شرق اصفهان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه یک حادثه مسمومیت با مونوکسید کربن به‌دلیل اِشکال در بخاری در شهر داران (مرکز شهرستان فریدن) دیروز حدود ساعت ۱۵ به اورژانس گزارش شد، خاطرنشان کرد: سه نفر شامل یک زن و ۲ کودک در این حادثه مصدوم و به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: ساعت ۱۸ و ۱۶ دقیقه دیروز نیز بر اثر انفجار منزل به‌دلیل نشت گاز در فولادشهر از توابع شهرستان لنجان یک زن ۷۰ ساله دچار سوختگی شد.

عابدی ادامه داد: مصدوم این حادثه به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

به گزارش ایرنا، فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از ۱۶۰ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج اتاق فرمان برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha