موفقیت سپاهان برابر الهلال عربستان مستلزم حمایت ملی از نماینده کشورمان است

اصفهان - ایرنا - پیشکسوت و کارشناس فوتبال گفت: موفقیت تیم فوتبال سپاهان برابر الهلال عربستان در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا مستلزم حمایت ملی از نماینده کشورمان به‌ویژه از سوی فدراسیون فوتبال است.

محمود یزدخواستی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با ایجاد حواشی متعدد برای یک تیم نمی‌توان انتظار موفقیت برای آن بویژه در لیگ قهرمانان آسیا را داشت زیرا حریفان به اندازه کافی پُر قدرت هستند.

وی با اشاره به قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ و مشخص شدن الهلال عربستان به‌عنوان حریف سپاهان، اظهار داشت: تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، نماینده هر کشور به‌شمار می‌آیند بنابراین باید سپاهان را تیم ایران بدانیم و حمایت بیشتری از آن داشته باشیم.

موفقیت سپاهان برابر الهلال عربستان مستلزم حمایت ملی از نماینده کشورمان است

این کارشناس اصفهانی فوتبال با تاکید بر ضرورت ایجاد نکردن چالش‌های مضاعف برای تیم سپاهان، اضافه کرد: نیاز است که حواشی کاهش یابد و دردسر جدیدی برای سپاهان ایجاد نشود.

یزدخواستی درباره اینکه کدام تیم در این مرحله حریف سخت‌تری برای سپاهان تلقی می‌شد، تصریح کرد: همه باشگاه‌های راه یافته به این دور از بازی‌ها قوی هستند و بی شک با توان مضاعف پا به میدان خواهند گذاشت بنابراین باید تمرکز ما بر کسب بهترین نتیجه باشد.

وی گفت: در بازی‌های اخیرِ تیم سپاهان شاهد اشتباه‌های فردی متعدد بودیم و این نقص‌ها باید تا پیش از بازی با الهلال عربستان جبران و به نقاط قوت تبدیل شود.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: کوچکترین اشتباه در دیدارهای مهم بویژه برابر تیم‌های پُر ستاره و مطرح، سبب حذف از گردونه مسابقات خواهد شد.

یزدخواستی با تاکید بر اینکه بازیکنان تیم از لحاظ روحی و روانی باید شرایط خوبی داشته باشند و برای موفقیت برابر حریف تلاش کنند، خاطرنشان کرد: لازم است شرایطی مهیا شود تا سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان از حریف خود میزبانی کند.

وی افزود: سپاهان همچون رودخانه زاینده‌رود متعلق به اصفهان است و نمی‌توان این تیم را از دیار نصف جهان جدا کرد به‌ویژه اینکه مقابل الهلال به حمایت جدی و فراگیر هواداران نیازمندیم.

به گزارش ایرنا، مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳، پنجشنبه هفته گذشته در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار و مشخص شد که تیم فوتبال سپاهان اصفهان باید به مصاف الهلال عربستان برود؛ سپاهان در صورت برتری در این مرحله با برنده بازی نوبهار ازبکستان و الاتحاد عربستان در یک چهارم نهایی رو به رو خواهد شد.

در این مرحله، تیم‌ها ۲ مسابقه رفت و برگشت را برگزار خواهند کرد تا هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم مشخص شوند و در نهایت فینال بین برنده غرب و شرق برگزار خواهد شد.

دیدارهای رفت مرحله یک هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ میلادی روزهای ۲۳ و ۲۴ بهمن و دیدارهای برگشت ۳۰ بهمن و اول اسفند امسال برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha