موفقیت ۹۰ درصدی آنتن دهی شعب اخذ رای در بوشهر

بوشهر_ ایرنا_ رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: به موازات ثبت شعب، آزمایش پوشش آنتن‌دهی دستگاه‌های احراز هویت در محل شعب را با تیم‌های مختلف در سراسر استان دنبال شده و نزدیک به ۹۰ درصد از شعب با موفقیت پوشش آنتن‌دهی انجام  پذیرفته است.

به گزارش ایرنا، اکبر پورات روز شنبه در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار کرد: در انجام فرایندهای انتخابات از زمان صدور دستور انتخابات تا فرایند پیش ثبت‌نام، تشکیل هیئت‌های اجرایی، اعلام نتایج بررسی‌های هیئت‌های اجرایی، رسیدگی به اعتراضات و تعیین شعب اخذ رای تمام فرایندها با هماهنگی و دقت بالا زودتر از مهلت قانونی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه ستاد انتخابات استان بوشهر در اجرای ماموریت‌های محوله کاملا هماهنگ و جدی است، تصریح کرد: تاکنون ۱۷ جلسه ستاد انتخابات در سطح استان با ۱۱۹ مصوبه برگزار شده که ناظر به ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی میان کلیه دستگاه‌های اجرایی استان برای تحقق امر مهم انتخابات بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر عنوان کرد: ثبت شعب اخذ رای در سطح استان با در نظر گرفتن کلیه جوانب در موعد مقرر که ۳۰ آذر ماه بود به پایان رسید.

پورات ادامه داد: براساس آن در انتخابات پیش‌رو ۷۸۴ شعب اخذ رای خواهیم داشت که از این تعداد ۵۶۱ شعب ثابت و ۲۲۳ شعبه سیار خواهند بود که ۴۷۱ شعب در سطح شهرها و سهم روستاها ۳۱۳ شعبه است.

وی یادآور شد: دستگاه‌های احراز هویت از ستاد انتخابات کشور تحویل گرفته شده و در فرصت مناسب جهت توزیع ایمن آن‌ها اقدام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: کمتر در سوابق برگزاری انتخابات هماهنگی‌ها این گونه بوده که اقلام انتخابات در فرصت مناسب صورت پذیرد و این هماهنگی‌ها نوید برگزاری انتخاباتی خوب و باشکوه است.

پورات بیان کرد: شناسایی و تعیین عوامل اجرایی شعب، برگزاری آموزش در کلیه سطوح، هماهنگی و هم‌افزایی میان نهادها و ادارات، تحویل و توزیع اقلام انتخاباتی در سطح شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های در حال اجرا در این مقطع زمانی است.

وی یادآور شد: در حال حاضر منتظر اعلام نتایج از سوی هیات‌های نظارت هستیم که تا ۱۴ دی ماه ادامه خواهد یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha