پیام تبریک استاندار در پی قهرمانی تیم کشتی فرنگی خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان در پیامی کسب عنوان قهرمانی مسابقات کشتی فرنگی کشور و کسب نشان‌های رنگین توسط ورزشکاران خوزستانی را تبریک گفت.

به گزارش ایرنا در پی قهرمانی غرور آفرین تیم کشتی فرنگی استان خوزستان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور به میزبانی شهر قم، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در پیامی ضمن تبریک این قهرمانی بیان کرد: کشتی ورزش ملی ایران اسلامی است که طی آن کشتی‌گیران با تکیه بر مولی الموحدین حضرت علی (ع) و ائمه اطهار همواره در میادین مهم بین المللی با رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌ها توانسته‌اند پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز درآورده و سرود ملی جمهوری اسلامی را طنین انداز کنند.

استاندار خوزستان گفت: کشتی فرنگی استان خوزستان به عنوان قطب برتر کشور محسوب می‌گردد که عناوین متعدد آسیایی ، جهانی و المپیک را در مقاطع مختلف برای ایران عزیز به ارمغان آورده است.

در این پیام آمده است: استان خوزستان به همه پهلوانان تیم اعزامی، چه کسانی که از کسب مدال محروم مانده و چه آنان که با به دست آوردن مدال‌های رنگارنگ در این آوردگاه بزرگ کشوری، زمینه ساز افتخار برای استان خوزستان شده و با شایستگی مقام اول تیمی مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور را از آن خود کردند، مباهات می ورزد.

حسینی محراب همچنین بیان کرد: اینجانب کسب مقام قهرمانی فرزندان شایسته استان خوزستان را تبریک می گویم و از برنامه ریزی ، حمایت و پیگیری های مجدانه هیات کشتی استان ، مربیان و کادر فنی، خانواده های عزیز کشتی گیران و مردم ورزش دوست استان خوزستان صمیمانه قدردانی می نمایم .

بر اساس این گزارش، تیم کشتی فرنگی استان خوزستان با کسب ۱۴۴ امتیاز و بالاتر از تیم های فارس، مازندران و قم عنوان قهرمانی رقابت های کشتی فرنگی کشور را به خود اختصاص داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha