انهدام باند سرقت منزل در تهران/ اسباب بازی‌های میلیاردی به بازار نرسید
عکس تزئینی است

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند سرقت حرفه‌ای که از منازل مسکونی پایتخت سرقت می‌کردند، خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ علی قاسم‌پور روز شنبه گفت: روز گذشته تیم عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در حال گشت زنی در محله بلوار انقلاب به چهار نفر با خودروی سواری پراید که منازل مسکونی این محدوده را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک و آنها را تحت مراقبت ویژه پلیسی قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه در استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد پلاک دستکاری شده است، افزود: در نخستین گام با اعلام مشخصات خودرو متهمان به سایر گشت‌های انتظامی و سپس با ایجاد طرح مهار، خودرو متهمان پس از تعقیب و گریز چند کیلومتری متوقف و هر چهار سرنشین آن دستگیر شدند.

سرهنگ قاسم‌پور با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده در امر سرقت اظهار کرد: از متهمان علائه بر آلات و ادوات سرقت، ۲ قبضه سلاح سرد، یک دستگاه شوکر و یک افشانه دفاع شخصی کشف و مشخص شد همگی دارای سوابق متعدد سرقت بوده و طی بازجویی‌های اولیه به ۲۰ فقره سرقت مشابه در پایتخت اعتراف کردند.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: متهمان پس از سیر مراحل قانونی و تشکیل پرونده، به مراجع قضایی معرفی شدند.

انهدام باند سرقت منزل در تهران/ اسباب بازی‌های میلیاردی به بازار نرسید

اسباب بازی‌های میلیاردی به بازار نرسید

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز از کشف حدود ۲۹۲ هزار عدد اسباب بازی قاچاق در جنوب این شهر خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۸۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، ماموران موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان شهید رجایی شدند.

وی ادامه داد: در پی بازرسی بعمل آمده مشخص شد مقادیری اسباب بازی خارجی در انباری در خیابان شهید رجایی دپو شده که توسط خودروهای شوتی به این مکان حمل شده است.

سرهنگ افشاری اضافه کرد: کالاها شامل تعداد ۲۹۱ هزار و ۳۱۳ قلم انواع توپ، حیوانات پلاستیکی، ماشین رنگی، موتورسیکلت ساخت کشور چین بود که پرونده مربوطه تشکیل و همراه متهم به مرجع قضایی ارجاع شد.

جمع‌آوری یک هزار و ۷۰۰ معتاد متجاهر در پایتخت 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با اشاره به احرای طرح محله محور گفت: در این راستا یک هزار و ۷۰۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند.

سرهنگ حسین باباپور در این خصوص افزود: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله محور پس از برگزاری جلسه توجیهی برای کارکنان و شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده با اقتدار کامل در چندین مرحله شهر تهران به ویژه مناطق مرکزی، شوش، مولوی و هرندی پایتخت به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: تیم‌های عملیاتی پایگاه های پلیس‌ مبارزه با مواد مخدر فاتب در خلال اجرای این طرح طی ۱۰ روز گذشته موفق به دستگیری یک هزار و ۱۸۰ خرده فروش و توزیع کننده در تهران شدند.

سرهنگ باباپور با اشاره به این که از متهمان ۶۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر سنتی و صنعتی کشف شده است، گفت: تیم‌های عملیاتی پایگاه های پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران پر تلاش یگان امداد و کلانتری‌های پلیس پیشگیری در اجرای این طرح موفق به جمع آوری یک هزار و ۷۰۰ معتاد متجاهر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب یادآور شد: اجرای طرح امنیت محله محور با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر در سطح شهر تهران اجرا خواهد شد.

چهار شرور مشیریه دستگیر شدند

سرهنگ سعید راستی نیز گفت: در پی وقوع درگیری و نزاع خونین و قدرتنمایی و عربده کشی چند شرور در محله مشریه که موجب نارضایتی مردم شده بودند، ماموران انتظامی سازمان اطلاعات عمومی، چهار متهم دخیل در این جرایم را شناسایی و آنان را در چند عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی افزود: این افراد که پس از شرارت از محل سکونت شان متواری و در حاشیه شرق تهران مخفی شده بودند، با اشرافیت اطلاعاتی پلیس در مخفیگاهشان دستگیر پس از انتقال به این پلیس در تحقیقات پلیسی به جرم خود اعتراف کردند.

سرهنگ راستی یادآور شد: این متهمان که دارای سوابق کیفری متعدد هستند، پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha