مدیرعامل شرکت عمران پردیس: پیمانکاران کم‌کار و غیرفعال خلع ید می‌شوند

پردیس - ایرنا - مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: پیمانکاران بد عهد، کم کار و غیرفعال در طرح‌های مسکن مهر پردیس خلع ید شده و کنار خواهند رفت.

به گزارش ایرنا، خلیل محبت خواه روز شنبه در بازدید از مسکن مهر پردیس اظهار داشت: با هدف تسریع بخشی در پیشرفت فیزیکی واحدها مقرر شد تا پیگیری‌هایی برای اقاله پیمانکارانی که اقدام به ساخت‌ وساز و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های خود نمی‌کنند، انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: به زودی پیمانکاران خوش سابقه، جایگزین پیمانکاران بدعهدی می‌شوند که طی ماه‌های اخیر اقدامی برای ساخت‌وساز و اتمام پروژه‌های مسکن مهر پردیس نداشتند، همچنین پیمانکاران بدعهد به مراجع قضایی معرفی می شوند و بابت تاخیر در ادای تهعدات خود باید پاسخگوی متقاضیان باشند.

محبت خواه ادامه داد: با پیگیری‌های دستگاه قضایی و دادستان شهرستان پردیس، این نوع پیمانکاران بدعهد به مراجع قضایی معرفی خواهند شد تا بابت این تاخیرات و ناکارآمدی اقدامات لازم صورت گیرد.

این مسئول تاکید کرد: اقاله پیمانکاران بدعهد در ماه‌های گذشته اجرا و انجام شده و طرح های دیگر مسکن مهر پردیس نیز باید به سرعت تعیین تکلیف شوند و درصورت عدم فعالیت، اقاله و خلعیت به سرعت انجام خواهد شد تا این پروژه تحویل متقاضیان شود.

مدیرعامل شرکت عمران افزود: با برنامه ریزی انجام شده طرح های مسکن مهر پردیس تا سال آینده به مالکان تحویل خواهد شد، برای تحویل واحدهایی که در حدود ۱۲ سال تاخیر داشتند با هیچ پیمانکارقصور کننده ای مماشات نخواهیم کرد.

وی افزود: تعدادی از واحدهای مسکونی در مرحله فونداسیون است و مقرر شده تا پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی آن‌ها به بیش از ۶۰درصد رسیده را به اتمام برسانیم.

محبت گفت: برای سایر واحدهای مسکونی نیز ۲ یا سه پیمانکار انتخاب شده تا با ارائه طرحهای ۲۰۰ تا ۳۰۰ واحدی به پیمانکاران هرچه سریعتر این پروژه‌ها را تکمیل کنیم.

این مسئول با اشاره به مشکل معارض در برخی از واحدها، توضیح داد: علت تاخیر در تحویل برخی از پروژه‌ها مشکل معارض بود که خوشبختانه برطرف شده است.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس یادآور شد: با توجه به اینکه ساخت تعدادی از این واحدها هنوز آغاز نشده بود به متقاضیان پیشنهاد داده بودیم که از واحدهای تکمیل شده می‌توانند استفاده کنند که متقاضیان آن را انتخاب نکردند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha