حماسه ۹ دی، نشانه پیوند ملت با ولایت
راهپیمایی ۹ دی ۱۳۸۸

ساری- شورای هیات مذهبی مازندران حماسه ۹ دی را نشانه پیوند ناگسستنی ملت با با آرمان های انقلاب اسلامی، امامت و ولایت دانست.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، در بیانیه شورای هیات مذهبی استان ولایتمدار مازندران به مناسبت سالروز یوم الله ۹ دی آمده است: خاطره این روز عزت آفرین و نویدبخش، در دل‌های عاشقان اسلام و انقلاب جای گرفته است.

در ادامه آورده شده است: این روز عظیم از رویدادهای مهم، تأثیرگذار، تعیین کننده و ماندگار انقلاب و نماد ارادت ملت رشید و شریف ایران اسلامی به سرور و سالار شهدای دشت کربلا، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، قیام عاشورا وتجدید میثاق با امام شهدا، ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و تجلی گاه اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت فقیه و مصداق حقیقی و راستین آن در عصر حاضر، امام خامنه‌ای عزیز است.

همچنین در این بیانیه تصریح شده است: حضور بی نظیر مردم ولایتمدار، فهیم و سلحشور ایران اسلامی در روز نهم دی، به همه یاوه گویان غرب و شرق و نیز فتنه گران داخلی نشان داد؛ پیمان این ملت با حسین ابن علی (ع) وعاشورا، امام و رهبری، شهیدان والامقام انقلاب اسلامی وارزش های آن، ناگسستنی است.

حماسه ۹ دی نشانه پیوند ملت با امامت و ولایت

در ادامه آمده است: ۹ دی یوم الله دیگری در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی است که جهانیان شاهد عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی، برای خاموش کردن فتنه‌های داخلی و توطئه‌های خارجی بودند.

حماسه نهم دی تجلی قدرت الهی در هویت اسلامی و بنیان مردمی انقلاب بود که با الهام از فرهنگ عاشورایی، چشم فتنه را کور ساخت و شاخص بین تکلیف گرایان حسینی با منحرفان فریب خورده و دنیاطلبان داخلی و اسلام ستیزان خارجی شد.

همچنی تاکید شده است: از ویژگی‌های مهم پیروزی وایستادگی ملی، تحکیم ایمان، بصیرت، اخلاق، معنویت، تکلیف گرایی، مرزبندی شفاف با دشمنان و مخالفان نظام، پرهیز از افراط و تفریط، حاکمیت ارزش‌ها، برادری و اتحاد با محوریت ولایت فقیه است.

شورای هیات مذهبی استان ولایتمدار مازندران، ضمن گرامیداشت یوم الله ۹ دی، روز بصیرت و تجدید میثاق مجدد با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، برحفظ و صیانت از مؤلفه‌های پیروزی وایستادگی ملی در برابر هرگونه فتنه داخلی و توطئه‌های خارجی تاکید کرده و از همه عاشقان و دلسوزان ایران اسلامی انتظار دارد که با پایبندی به این مؤلفه‌ها، هماهنگ با جبهه مقاومت جهانی، مایه امیدواری مستضعفان و مسلمین باشند.

حماسه ۹ دی نشانه پیوند ملت با امامت و ولایت

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha