۹ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۴
کد خبرنگار: 2211
کد خبر: 85337660
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹ دی تجلی بصیرت و همدلی ایرانیان است

۹ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۴
کد خبر: 85337660
۹ دی تجلی بصیرت و همدلی ایرانیان است

یاسوج -ایرنا-نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت:نهم دی ماه سال۱۳۸۸ تجلی بصیرت و همدلی ایرانیان برای پایبندی به ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام احد آزادی خواه روز شنبه در آیین نهم دی ماه در مصلای شهریاسوج افزود:مردم مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی سال ها پس از حماسه نهم دی ماه با حضور گسترده در آیین های سالگرد این حماسه که بنام روز بصیرت نامگذاری شده پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی را نشان می دهند.

۹ دی تجلی بصیرت و همدلی ایرانیان است

وی بیان کرد: نهم دی ماه نه بزرگ ملت ایران به فتنه گران بود که قصد داشتند تا به بهانه انتخابات بین مردم نظام جمهوری اسلامی فاصله بیاندازند.

آزادی خواه خاطرنشان کرد:حرکت خودجوش مردم مؤمن و ولایتمدار ایران اسلامی در راه حراست از نظام، آرمان‌های مقدس انقلاب و جایگاه ولایت فقیه سند افتخارآمیزی از دشمن‌شناسی، هوشیاری و غیرت دینی را در تاریخ این انقلاب به ثبت رساند.

۹ دی تجلی بصیرت و همدلی ایرانیان است

وی با یادآوری برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی مانند تورم و بیکاری تاکید کرد که مسوولان وظیفه دارند تا برای بهبود رفاه مردم تلاش بیشتری کنند اما نقدها باید منصفانه باشد.

نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی به ویژه در حوزه عمران و برای آبادانی مناطق محروم تاکید کرد که مردم ایران اسلامی قدردان خدمات صورت گرفته هستند.

در آیین سالروز نهم دی شمار زیادی از شهروندان یاسوجی با سر دادن شعارهایی مانند ای رهبر آزاده آماده ایم آماده و مرگ بر فتنه گربا آرمان های نظام جمهوری اسلامی تجدید بیعت کردند.

قشرهای مختلف مردم ولایتمدار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی که پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند آمدند تا وفاداری خود با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha