استاد حوزه و دانشگاه: مرگ بر آمریکا یک شعار اعتقادی است

همدان - ایرنا- استاد حوزه و دانشگاه و مدیر اندیشکده راهبردی سعداء گفت: برخی هنگام شنیدن شعارهای استکبار ستیز عنوان می کنند مسایل سیاسی مطرح نکنید در حالیکه مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا اعتقادی ترین مساله این ملت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید محمدحسین راجی روز شنبه در آیین حماسه ۹ دی در میدان امامزاده عبدالله شهر همدان اظهار کرد: بصیرت به معنای دانایی، چشم عقل، تشخیص حق از حق نما و تشخیص موانع بوده و امروزه بصیرت از آب خوردن هم برای انسان لازم و واجب تر است.

وی با بیان اینکه کار امام علی(ع) از پیامبر(ص) سخت تر بود گفت: همه جنگ های رسول اکرم (ص) با غیر مسلمان ها بود اما امام علی (ع) هر سه جنگ اش با مسلمان ها را انجام داد.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: افرادی که در برابر امام علی (ع) صف آرایی کردند اهل دین، قرآن و نماز شب خوان بودند بنابراین تشخیص حق از باطل برای برخی سخت بود و افراد بی بصیرت مقابل امام علی(ع) قرار گرفتند.

حجت الاسلام راجی ادامه داد: شهیدان سلیمانی، همدانی و راهپیمایی مردم علیه دشمن و استکبار در ۹ دی و دیگر مناسبت ها مصداق بصیرت است.

وی اضافه کرد: بصیرت این نیست که ابتدا رهبری موضوعی را بگویید سپس ما پیرو آن کارهایی انجام دهیم بلکه قبل از منویات رهبری ما متوجه مسایل پیرامونی و اولویت ها بشوی.

مدیر اندیشکده راهبردی سعداء تاکید کرد: امروز آتش دشمن به سمت ولایت فقیه است بنابراین انسان هایی با بصیرتی که پای ولایت فقیه می ایستند در عالم کنونی و اخروی خوشبخت می شوند.

حجت الاسلام راجی، ایستادگی و حمایت از ولایت فقیه را مصداق بارز بصیرت دانست و گفت: بصیرت انجام کار خوب نیست بلکه انجام بهترین کار است که در این راستا باید اولویت های کنونی را بشناسیم.

مردم ولایت مدار و شهید پرور همدان در سالروز حماسه باشکوه ۹ دی در میدان امامزاده عبدالله(ع) این شهر گردهم آمدند و با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل" و "ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم" بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha