دشمن در هر دورانی بدنبال فتنه سازی بر علیه مردم و نظام است

سنندج-ایرنا- جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: دشمن بدنبال فتنه سازی و طراحی توطئه‌های مختلف علیه مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی است وهیچگاه از این اهداف شوم خود دست بر نمی دارد.

به گزارش‌ ایرنا، حجت‌الاسلام علی شیرازی روز شنبه در مراسم گرامیداشت ۹ دی در سالن آزادی سنندج اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی از همان روزی که مردم کشور زیر پرچم امام حرکت کردند وارد عرصه شده و با ترفندهای مختلف در صددد بودند از این مردم و انقلاب انتقام بگیرند.

وی افزود: دشمنان از همان ابتدا کردستان را هدف قرار دادند و تصور کردند که مردم این استان مقابل نظام می‌ایستند و نمی‌دانستند ملت ایران با هر قوم و مذهبی یک ملت واحد است و در این استان خون فارس، کرد، ترک بلوچ و اقشار مختلف مردم ایران از شیعه و سنی ریخته شد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع یادآور شد: از همان دوران‌ها کردستان محور وحدت شد و خون هایی که برای تحکیم وحدت در این استان ریخته شد و منجر به شکست طرح دشمن شد، این استان را به سرزمینی نمونه و مقدس تبدیل کرد.

وی ادامه داد: دشمنان پس از آن در همه جای ایران قائله به پا کردند که جمهوری اسلامی را بشکنند، جنگ هشت ساله راه انداختند و تمام مردم ایران درگیر شد اما بازهم شکست خوردند و از سال ۱۳۶۵ به این نتیجه رسیدند که این ملت در جنگ نظامی شکست نمی‌خورد لذا روی افکار ملت ایران بخصوص جوانان متمرکز شدند اما دلبستگی مردم به نظام و اعتماد به ولایت، انقلاب را تاکنون حفظ کرده است و هر توطئه‌ای که طراحی شد شکست خواهد خورد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه از سال۱۳۶۸ تاکنون دشمن وارد فاز طراحی فتنه های ۱۰ساله شد و فتنه های۱۰ساله ۷۸، ۸۸و ۹۸ را طراحی کرد و در صدد بود بین مردم و نظام جدایی بیندازد اما به نتیجه نرسید، افزود: در فتنه سال ۱۳۸۸ دشمنان انتخابات را بهانه قرار دادند، به آتش زدن قرآن و مساجد اقدام کردند و در آن شرایط مردم فهمیدند که هدف دشمن چیز دیگری است.

وی اظهار کرد: تقلب رمز آشوب بود و اگرچه فتنه ۸۸ با حضور ملت ایران در میدان خاموش شد، اما دشمن دست بردار نیست و همواره در صدد فتنه های دیگر است و بی شک مردم با بصیر و همیشه آگاه ایران بازهم اجازه نمی دهند انان به اهداف شوم خود برسند.

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه دشمن بداند و می داند مردم ایران بیش از ۴۰ سال پای انقلاب دین و قران ایستاده اند و از آرمان‌هاعقب نشینی نمی کنند، افزود: مگر آمریکایی‌ها از روی جنازه ما عبور کنند که به اهداف خود برسند و بی شک ملت ایران تا صهیونیسم‌ها و استکبار را از صحنه قدرت خارج نکند دست بردار نیست و امروز با یاری خدا و مقاومت مردم، دین الهی جواب داده و در آینده عزت ملت ایران بیش از امروز خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: مردم ایران اسلامی دل در گرو نظام و رهبری دارند و با هیچ جریان و گروهی پیوند و اخوت ندارند و خط قرمزشان انقلاب و رهبری است.

حجت‌الاسلام سید محمدسادات افزود: دشمن در فتنه سال ۱۳۸۸ به دنبال فلج کردن نظام بود اما مردم با بصیرت مٽال‌زدنی خود بار دیگر ایران اسلامی را اعتلا بخشیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha