۹ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۴۲
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85337846
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهروندان دماوندی حماسه ۹ دی را گرامی داشتند

۹ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۴۲
کد خبر: 85337846
شهروندان دماوندی حماسه ۹ دی را گرامی داشتند

دماوند - ایرنا - اجتماع بزرگ مردم به مناسبت سالگرد حماسه ۹ دی روز شنبه با حضور مردم و مسئولان در میدان امام خمینی (ره) شهر دماوند برگزار شد.

به گزارش ایرنا، امام جمعه دماوند در این اجتماع گفت: جمهوری اسلامی ایران برای مردم بوده و آنان حافظ این نظام هستند.

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی اظهار داشت: ما همه چیز را از اهل بیت (ع) داریم و انقلاب اسلامی ایران نیز نتیجه قیام عاشورا و امام حسین (ع) است و با نام امام حسین (ع) شروع شد و با نام اباعبدالل ه(ع) این پرچم به دست حضرت مهدی(عج) خواهد رسید و ما در این راه خواهیم ایستاد و مقاومت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هرچند فتنه گران بخواهند فتنه ایجاد کنند اما بدانند که این مردم دیگر اجازه چنین فتنه هایی را نخواهند داد و آن کسانی که از خواب غفلت بیدار نشدند و از کار زشت خود که این نظام را به لبه پرتگاه سقوط کشاند، هنوز برنگشته اند بدانند که منفور ملت هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: فتنه گرانی که در راستای اهداف اسرائیل و آمریکا قدم برداشتند و با اقدامات خود دشمن را شاد و خانواده های معظم شهدا را دلخون کردند و امروز نیز پیروان آنان در رسانه ها مشغول دویدن بوق های تبلغاتی هستند که انتخابات پیشرو را تحریم کنند و باز هم سنگی جلوی پای مردم و این نظام بیافکنند، بدانید که جمعیت قلیلی هستند و در مقابل مردم کشور در اقشار مختلف پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند و برای انقلاب جانفشانی می کنند.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، خدایی و با نام امام حسین (ع) آغاز شده و با همین منش ادامه می یابد، افزود: رهبر انقلاب نیز فرمودند اگر مسائلی که در عاشورای قبل از ۹دی اتفاق نمی افتاد، معلوم نبود این فتنه چقدر ادامه داشت ولی پس از گذشت هشت ماه فتنه گری، مردم با نام امام حسین (ع) به میدان آمدند و کشور را به ثبات کامل رساندند.

حجت الاسلام فتاح دماوندی تصریح کرد: این ما هستیم که به دشمنان حمله می کنیم و برای این منطقه در جبهه مقاومت اثرگذار خواهیم بود؛ اتاق فکر که برای جبهه مقاومت ایجاد شده موجب استیصال دشمنان از چند سو شده است.

وی ادامه داد: اسرائیل که دست نشانده آمریکا در منطقه است، دستپاچه و گنگ شدند چون از چند سو مورد حمله قرار گرفتند و این حملات ادامه خواهد داشت و جبهه مقاومت یک زنجیره طلایی را ایجاد کردند.

این مسئول یادآور شد: وحدتی که امروز در منطقه خاورمیانه حاکم شده حاکی از فرامین و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری است و امروز نیز جمع شدیم که تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و ولایت داشته باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha