استاندار سمنان: حضور حماسی مردم در ۹ دی مهر باطل بر فتنه دشمن بود

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان گفت: ملت ایران با حضور پرشور خود در حماسه ۹ دی حمایت از ولایت فقیه را اعلام کرد و مهر باطل بر تمام دسیسه‌های دشمنان در فتنه ۱۳۸۸ زد.

سید محمدرضا هاشمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه اجتماع پرشور مردم سمنان در سالروز حماسه ۹ دی در معراج شهدا افزود: دشمنان بعد از انتخابات ۱۳۸۸ با مطرح کردن ادعای دروغین تقلب در انتخابات، هشت ماه نظام جهموری اسلامی ایران را درگیر مسایل حاشیه‌ای کردند و برخی با استفاده از این فضا به ارزش‌های انقلاب اسلامی لطمه زدند که بصیرت ملت این فتنه را برچید.

وی بیان کرد: ملت بصیر ایران پس از اقامه خطبه‌ توسط رهبر معظم انقلاب به خیابان‌ها آمدند و با شکوه حضور خود در حماسه ۹ دی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و دشمنان را ناکام کردند.

استاندار سمنان: حضور حماسی مردم در ۹ دی مهر باطل بر فتنه دشمن بود

استاندار سمنان با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهادت سردار سید رضی موسوی چاشمی در چهارم دی ماه در جریان حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه دمشق، افزود: ملت ایران همواره با شور و وفادارانه پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و حامی و پشتیان نظام هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیزدهم دی ۱۳۹۸ در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه چند تن دیگر از فرماندهان جهبه مقاومت به شهادت رسیدند. همچنین در چهارم دی ۱۴۰۲ سردار سید رضی موسوی از اهالی استان سمنان و از جمله قدیمی‌ترین مستشاران سپاه در سوریه و از همراهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در پی جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی شربت شهادت نوشید تا بار دیگر جنایت‌های رژیم صهیونیستی بر همگان آشکار شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، چرا که فتنه عظیم سال ۱۳۸۸ در این روز به دست مردم فهیم ایران اسلامی دفع شد و بر همین اساس ۹ دی با عنوان «روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت» نام گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha