رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: حضور در انتخابات حق و تکلیف است

بوشهر- ایرنا- رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: حضور در انتخابات حق و تکلیف است و از این باب، مردم باید با حضور در این عرصه حق خود را استیفا کنند.

"حجت الاسلام علی سعیدی " روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد: از لحاظ تکلیف نیز حضور در انتخابات اجابت پیام مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تحقق مشارکت بالا و دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی است که در این حوزه مجلس شورای اسلامی نقش بسیار مهمی دارد.

وی بیان کرد: مایوس کردن و مقابله با دشمن مستلزم وجود مجلسی قوی، نیرومند و هدفمند است که مردم می توانند این نقش را ایفا و توطئه ها و نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کنند.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا تصریح کرد: ملت ما در طول ۴۵ سال گذشته نقش شفاف و برازنده خود را در تمامی عرصه‌ها نشان داده که یکی از بروز این نقش در عرصه مدیریت نظام نیز ورود به عرصه انتخابات است.

سعیدی ادامه داد: طبق قانون اساسی حضور مردم در چهار انتخابات شوراها، مجلس شورای اسلامی، قوه مجریه و مجلس خبرگان رهبری پیش بینی شده که در این بین برگزاری همزمان ۲ انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: اکنون در جهان شاهد جابجایی قدرت هستیم به نحوی که در قرن پانزدهم یکبار اروپا مرکز قدرت و در بار دوم و بعد از جنگ های جهانی اول و دوم آمریکا تبدیل به مرکز قدرت شد.

سعیدی یادآور شد: جهان از سال ۲۰۰۰ میلادی شاهد یک تغییر جابجایی قدرت است که از تک قطبی به چند قطبی در حال شکل گیری است که ایران در این جابجایی نقش بسیار مهمی دارد.

وی اظهار کرد: ایران اکنون در معادلات منطقه ای بین المللی نقش بسیار مهمی دارد و از لحاظ قدرت‌های هسته‌ای، انرژی و منطقه‌ای عمق استراتژیک دارد که این ظرفیت باید بخوبی برای ایجاد و ایفای نقش در دنیا مدنظر قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha