۹ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85337985
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

ذوالنوری: هدف فتنه ۸۸ ضربه به سرمایه اجتماعی بود/جوانان منتقد را نباید ضد انقلاب دانست

کیش – ایرنا – نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات فتنه ۸۸ گفت: فتنه گران در همراهی با دشمن و با ادعای تقلب در انتخابات به دنبال اعتماد زدایی از نظام و ضربه زدن به سرمایه اجتماعی و ملی بودند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «مجتبی ذوالنوری» روز شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه در دانشگاه شریف جزیره کیش با بیان اینکه رویکرد دشمن ایجاد آشوب و فتنه در کشور است، اظهار کرد: استکبار جهانی به هزینه‌های سنگین جنگ سخت و نظامی واقف است و از طریقه ایجاد آشوب و فتنه انگیزی داخلی اهداف شوم خود را دنبال می‌کند که باید در این رابطه حساسیت و بصیرت کافی داشت.

وی با بیان اینکه برخی از اصلاح طلبان قبل از انتخابات سال ۱۳۸۸ با امریکایی‌ها جلساتی داشتند، افزود: تشکیل کمیته صیانت از آرا، آنهم ۱۰ ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری نشان داد که تئوری تقلب در انتخابات ۸۸ از پیش برنامه ریزی شده بود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور نماینده نامزدهای اصلاح طلب ریاست جمهوری در این کمیته صیانت از آرا شاید توجیه پذیر باشد اما عضویت مهدی هاشمی به عنوان نماینده پدرش در این کمیته که حتی نامزد انتخاباتی نیز نبود، توجیهی نداشت.

وی با تاکید بر اینکه فتنه گران به دنبال اعتماد زدایی از نظام و سپردن برگزاری انتخابات به ناظران بین المللی و بیگانه بودند، اضافه کرد: تاجزاده در صحبت‌های خود رسما به این هدف اذعان کرده است.

ذوالنوری: هدف فتنه ۸۸ ضربه به سرمایه اجتماعی بود/جوانان منتقد را نباید ضد انقلاب دانست

حجت الاسلام « ذوالنوری» با بیان اینکه دشمنان در فتنه ۸۸ با بهره مندی از نظریه‌ انقلاب‌های رنگی به دنبال مانور جمعیتی در کف خیابان بودند، گفت: آنان با بهره مندی از مانور جمعیتی در انقلاب‌های رنگی در تلاش برای اشتباه راهبردی رهبران هستند که این هدف شوم در ایران با تدبیر و هوشمندی رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم حاصل نشد.

وی اظهار کرد: در فتنه ۸۸ تمامی رسانه‌های معاند علیه مردم و نظام اسلامی پای کار آمدند اما بصیرت و ولایت مداری مردم نسخه همه آنان را پیچید.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی کشته سازی را یکی دیگر از اهداف شوم دشمنان در جریان فتنه دانست و افزود: دشمنان با نفوذ بین مردم عادی و قتل آنان، در تلاش برای کشته سازی و تحریک احساسات از طریق فضای مجازی و رسانه بود.

وی ادامه داد: معتقدیم که ساکتین فتنه نیز با رویکرد خود به کشور آسیب زدند چرا که بی اعتمادی را به جامعه تزریق می‌کردند.

حجت الاسلام « ذوالنوری» با بیان اینکه توهین به مقدسات نسخه فتنه گران را پیچید، گفت: مردم نسبت به حمله به مساجد، موکب‌ها و چادر زنان در روز عاشورای ۸۸ بی تفاوت نماندند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه نباید جوانان منتقد به نظام را ضد انقلاب دانست، اظهار کرد: بسیاری از این جوانان تحت تاثیر فضای رسانه‌ای و جنگ نرم دشمن قرار می‌گیرند که باید با جهاد تبیین واقعیت را به آنان منتقل کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha