۹ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۳۹
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85337993
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون فرماندار گناوه: ملت خط بطلان بر فتنه ۸۸ کشید

گناوه - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: ملت غیور و انقلابی ایران در ۹ دی ۸۸ با تبعیت پذیری و لبیک به ندای رهبری، خط بطلانی بر فتنه فتنه‌گران و دشمنان کشیدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،"احمد لیراوی "روز شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه نقاشی با موضوع هفته مقاومت و مادر در فرهنگسرای شهید محمدغلامی این شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول بیش از ۴۰ سال از عمر باشکوه خود با فراز و نشیب های زیادی روبرو شد که پیچیده ترین آن فتنه ۸۸ بود که همگی آنها با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور مردم خنثی و برملا شدند.

وی نقش هنرمندان را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم برشمرد و گفت: سردار شهید سلیمانی شخصیت اسطوره‌ای واقعی بودند که هنرمندان می‌توانند با زبان هنر ویژگی‌های شخصیتی او را به تصویر بکشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه تصریح کرد: هنرمندان می‌توانند با ارایه تولیدات هنری به ابعاد وجودی شخصیت ایشان به دنیا بپردازند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی گناوه گفت: نمایشگاه نقاشی آثار هنرجویان فرهنگسرای شهید محمد غلامی که یکی از هنرمندان و شاعران این شهرستان بوده به مناسبت هفته مقاومت و مادر در نگارخانه زنده یاد افتخاری برپا شده است.

" عبدالرضا محمدی نژاد " افزود: در این نمایشگاه ۳۰ اثر هنرجویان از جمله تمثال سردار شهید سلیمانی با استفاده از مداد رنگی و رنگ روغنی با سبک هایپر و فتورئال در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

وی یادآورشد: این نمایشگاه تا روز جمعه هفته جاری دایر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha