۹ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85338047
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بوشهر: مردم فتنه حضور حداقلی در انتخابات را کنار می‌زنند

بوشهر-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اکنون در آستانه انتخابات دشمنان ناامیدی را به مردم تزریق می‌کنند تا مردم پای صندوق رای نروند اما مردم ایران با هدایت‌های مقام معظم رهبری و ولایت مداری یک بار دیگر با حضور حماسی خود فتنه دشمن را کنار می‌زنند.

"آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری" روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد: مردم ایران با وجود دست و پنجه نرم کردن با تمام مشکلاتی که همه تزریق کشورهای خارجی است دوباره با حضور خود یک شکوه و برگ زرین دیگری در انتخابات رقم می‌‎زنند.

وی بیان کرد: دشمن در مقام تهاجم تحریف، انحراف و تهاجم ابتذال برای سقوط جامعه اسلامی در باتلاق متعفن وابستگی و براندازی جدی سخت و نرم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: بصیرت آغاز یک حرکت مقاومت و نتیجه آن ایستادگی انسان در برابر دشمن و فریب نخوردن و همچنین آغازگر حرکتی با سرانجام موفقیت است.

صفایی بوشهری ادامه داد: در صدر اسلام نیز همین بی بصیرتی‌ها بود که حکومت امیرمومنان علی (ع) را دچار بحران کرد.

وی افزود: دشمنان در انقلاب اسلامی ایران نیز فتنه‌های زیادی ایجاد کردند اما بصیرت زایی توسط امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و ولایت مداری مردم با حرکت جهادگرایانه و حماسی فتنه‌ها را در هم شکسته است.

صفایی بوشهری بیان کرد: در این عرصه‌ها مردم همواره سربلند بیرون آمدند و نگذاشتند اصحاب فتنه و بویژه موسسان فتنه و تلاشگران وابسته داخلی آنان راه به جایی ببرند.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران در سالیان اخیر باشکوه حرکت خود، فتنه‌ها را درنوردید و قوی تر شده است و اکنون یک درخت تنومند قوی از انقلاب داریم که دشمنان قادر به انجام هیچ کاری در برابر این درخت تنومند نیستند.

صفایی بوشهری ادامه داد: بر همین اساس باید همواره و بویژه در زمان فتنه باید در کنار ولایت باشیم و ۹ دی نیز باید همواره گرامی داشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر عنوان کرد: ۹ دی نماد برای بصیرت مردمی و انقلابی ایران برای نابودی فتنه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha