۹ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸
کد خبر: 85338079
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

سارق دریچه‌های فاضلاب مشهد دستگیر شد

۹ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸
کد خبر: 85338079
سارق دریچه‌های فاضلاب مشهد دستگیر شد

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: متهم ۱۹ ساله سرقت دریچه های فاضلاب از مناطق شمالی این شهر شناسایی و دستگیر شد و تاکنون به ۲۲ مورد سرقت اعتراف کرده است.

سرهنگ احمد نگهبان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مشهد افزود: در پی گزارش سرقت های سریالی دریچه شمارشگرهای آب شهری در محدوده بولوار رسالت و خیابان گاز موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: تحقیقات پلیس در این رابطه ادامه داشت تا اینکه حوالی ساعت ۹ دیروز تیم نامحسوس تجسس کلانتری رسالت هنگام گشت زنی در خیابان "حبیب بن مظاهر" مرد جوان را که با دریچه چدنی آب از داخل یک منزل ویلایی خارج شد را مشاهده و قبل از فرار وی از محل او را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: متهم ۱۹ ساله که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد، در بازجویی ها به ۲۲ فقره سرقت دریچه های شمارشگر آب در محدوده شمال شهر و فروش آنها به ضایعاتی ها اعتراف کرد.

نگهبان با اشاره به معرفی متهم به دادسرا افزود: عدم رعایت نکات ایمنی مهمترین عامل سو استفاده سارق مجتمع های مسکونی است که با رعایت راهکارهای مناسب از جمله به کارگیری نگهبان و نصب تجهیزات بازدارنده از قبیل دوربین مداربسته می‌توان فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان سلب کرد.

کشف بیش از چهار هزار قرص مخدر از ۲ واحد صنفی متخلف

جانشین فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد نیز از کشف بیش از چهار هزار عدد قرص غیرمجاز از ۲ واحد صنفی متخلف خبر داد و افزود: با کسب خبری مبنی بر توزیع داروهای مخدر در ۲ واحد صنفی متخلف در محدوده بولوار توس، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

عباسعلی دهقانی افزود: مالک این واحدهای صنفی در قالب توزیع داروهای گیاهی مواد مخدر و غیرمجاز را می فروخت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد پس از هماهنگی های لازم قضایی در بازرسی از این واحدها چهار هزار و ۱۴۹ عدد قرص مخدر و توان افزا و ۹ هزار گرم شربت مخدر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: فرد متخلف به مقام قضایی معرفی شد و این ۲ واحد صنفی، به جرم توزیع داروهای مخدر و غیرمجاز با دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی مهر و موم شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha