۹ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۳۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85338099
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۹ پروانه کاربرد علامت استاندارد در زنجان صادر شد

زنجان - ایرنا -رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد استان زنجان گفت: ۴۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی طی ۹ ماهه سال جاری در استان صادر شد.

شراره خدائی فرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:جلسات کمیته‌ علائم استاندارد استان در راستای استانداردسازی محصولات تولیدی استان و حمایت از صنایع کوچک و بزرگ برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در این جلسات، طی ۹ ماهه سال جاری ۴۱ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و هشت فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی صادر شد.

به گفته این مسوول، همچنین ۴۳ مورد تمدید و تجدید پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی نیز در حوزه های مختلف صنایع استان انجام شد.

وی اظهار داشت: طی این مدت، با تعلیق ۸۸ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی و ابطال ۷۰ پروانه دیگر موافقت شده است.

این مسوول از جمله عوامل تعلیق و ابطال پروانه، کسب امتیاز منفی در نمونه‌برداری‌های ادواری، تعطیلی‌ واحدهای‌ تولیدی برای مدت بیش از یکسال و فراهم نکردن شرایط رفع تعلیق در مهلت‌های مقرر از سوی واحدهای تولیدی را ذکر کرد.

خدائی فرد خاطر نشان کرد: شهروندان برای اطلاع از اصالت و اعتبار محصولات دارای نشان استاندارد درج شده بر روی محصول به هنگام خرید، کد ۱۰ رقمی ذیل علامت استاندارد روی محصول را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند تا از اصالت کالا اطمینان حاصل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha