شاگردان دقیقی بلای جان غول‌های لیگ؛ باید از ما بترسید

تهران- ایرنا- شمس آذر قزوین قهرمان فصل گذشته لیگ آزادگان با مربی جوان خود توانسته به غول‌کش جدید فوتبال ایران تبدیل شود.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، شمس آذر قزوین پدیده فصل بیست‌سوم با قهرمانی در لیگ آزادگان توانست به سطح اول لیگ برتر ایران برسد. این تیم تا قبل از شروع فصل با کسر ۳ امتیاز مواجه شد و کمتر کسی فکر می‌کرد که شاگردان سعید دقیقی بتوانند در لیگ نتایج خوبی به دست آورند، اما حالا با پایان نیم‌فصل همه شاهد بودند که این تیم جوان و منسجم با هدایت دقیقی توانسته مقابل غول‌های لیگ به نتایج خوبی برسد.

این تیم در خانه خود توانست مقابل سپاهان به پیروزی برسد و استقلال صدرنشین لیگ را متوقف کند و از قهرمان چند دوره لیگ هم با تفاضل یک گل شکست خورد. حالا همه این تیم را به عنوان غول‌کش جدید ایران می‌شناسند.

نماینده قزوین در بیرون از خانه فقط دو بار به تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس باخته و این موضوع نشان می‌دهد که تازه‌واردهای لیگ نه تنها ترسی برای حضور در بازی‌های خارج از خانه ندارند، بلکه برای کسب امتیاز وارد شهرهای مختلف می‌شوند.

شاگردان دقیقی بلای جان غول‌های لیگ؛ باید از ما بترسید

شمس آذر قزوین تا پایان نیم‌فصل ۶ برد و ۵ تساوی و ۴ باخت در کارنامه خود ثبت کرده و با ۲۰ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و اگر آن سه امتیاز را از نماینده قزوین کسر نمی‌کردند، این تیم جزو ۸ تیم برتر لیگ قرار می‌گرفت. با این نتایجی که از شمس آذر قزوین شاهد هستیم، این تیم در نیم فصل دوم می‌تواند با جذب بازیکنان جدید و باکیفیت، نتایج بهتری هم کسب کند.

درخشش تیم‌های شهرستانی می‌تواند هم به پویایی لیگ و هم به ایجاد شور و هیجان در بین علاقمندان به فوتبال آن استان کمک زیادی کند.

مدیران باشگاه شمس آذر قزوین در صدد هستند اعضای تیم را به اردوی ۱۰ روز به ترکیه بفرستند تا این تیم برای نیم فصل دوم با آمادگی لازم بازی‌های لیگ را شروع کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha