۹ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۱۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85338215
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فراخوان شرکت در سومین دوره مسابقات بین المللی قرآنی مشکات

کرج – ایرنا – مدیرعامل موسسه مشکات ایران اسلامی از علاقمندان برای شرکت در سومین دوره مسابقات بین المللی قرآنی مشکات در رشته قرائت تقلیدی دعوت کرد.

حجت الاسلام " مجتبی محمدی" روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام اینکه نفرات اول سومین دوره مسابقات بین المللی مشکات در رشته حفظ کل قرآن کریم مشخص شده اند ، افزود: سال گذشته مسابقات مردمی و بین المللی مشکات به صورت مجازی با حضور ۷۳ کشور در البرز برگزار شد .

وی بیان کرد: مسابقات بین المللی مشکات در رشته حفظ کل قرآن کریم ویژه آقایان و بانوان و رشته قرائت تقلیدی مختص آقایان است که شرکت کنندگان به رقابت می پردازند .

فراخوان شرکت در سومین دوره مسابقات بین المللی قرآنی مشکات

محمدی گفت: در بخش قرائت تقلیدی نیز مسابقه همزمان در داخل و خارج از کشور برگزار می شود که متقاضیان با مراجعه به پایگاه اینترنتی MQMESHKAT.COM یا ir فایل های مشخص شده تقلید از چهار استاد منشاوی، عبدالباسط ، شحات و مصطفی اسماعیل را مشاهده و فایل های خود را ارسال کنند .

امام جمعه کوهسار یاد آورشد: اختتامیه همزمان باسالروز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در مشهد برگزار می شود که جوایز نقدی نیز برای نفرات اول هر رشته یک میلیارد ریال ، نفرات دوم ۸۰۰میلیون ریال و نفرات سوم ۷۰۰میلیون ریال پیش بینی شده است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha