حماسه ۹ دی انقلاب اسلامی را بیمه کرد

زنجان - ایرنا - مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فتنه ۸۸ سخت‌تر از جنگ تحمیلی بود که با بصیرت مردم و خلق حماسه ۹ دی، انقلاب اسلامی بیمه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا مقدم فر روز شنبه در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی و یادبود سردار شهید سید رضی موسوی در زنجان، افزود: حمایت ۹ دی آنقدر عظمت دارد که اگر سال های سال از انقلاب بگذرد باید آن را گرامی بداریم و از آن درس بگیریم.

وی ادامه داد: اگر روزی ۱۵ خرداد نقطه شروع انقلاب اسلامی و نقطه کانونی هجمه به امام خمینی (ره) بود، در فتنه ۸۸ هم ولایت فقیه را مورد هجمه قرار دادند و البته در مقابل آن، حماسه ۹ دی نیز عظیمترین حماسه انقلاب شد.

مقدم فر با بیان اینکه فتنه ۸۸ عظیمترین فتنه در حیات انقلاب اسلامی و حتی سخت‌تر از فتنه جنگ تحمیلی بود، گفت: اگر غفلت شده بود ممکن بود این فتنه انقلاب اسلامی را از بین ببرد.

وی گفت: الگوی انقلاب مخملین را که آمریکا در چند کشور اجرا کرده بود، در فتنه ۸۸ دنبال می شد و در آن همه جبهه های ضد انقلاب و دشمنان در پی فروپاشی نظام بودند.

مقدم فر افزود: در این فتنه برخی از بزرگان نظام خواسته و ناخواسته همان حرف های رسانه های معاند را تکرار می کردند که در تاریخ انقلاب بی سابقه بود که برخی بزرگان نظام با دشمنان، هم موضع شدند.

وی گفت: دشمنان تلاش کردند با آوردن همه سرمایه ها در فتنه ۸۸، مردم را مقابل نظام قرار دهند.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در فتنه ۸۸ مردم هشت ماه با بصیرت دفاع مقدس با توطئه‌ها مقابله کردند تا اینکه این بصیرت با پیروی از رهبری به حماسه ۹ دی ختم شد.

مقدم فر به جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه اشاره کرد و ادامه داد: پس از طوفان الاقصی موج اسلام خواهی در همه کشورها رو به گسترش دارد و این سنت الهی است که با صبر و مقاومت پیروزی از آن مظلومان است.

وی تصریح کرد: امروز تغییر در دنیا شروع شده و اینها همه به برکت خون های شهداست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha