شهرداری‌های آذربایجان‌غربی طی یک ماه پروانه ساختمانی نوسازی بافت فرسوده را ثبت کنند

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم تسریع دز نوسازی و بازآفرینی بافت فرسوده در استان گفت: شهرداری‌ها طی یک ماه پروانه ساختمانی نوسازی بافت فرسوده را ثبت کنند.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز شنبه در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان‌غربی افزود: شهرداری‌های سطح استان همکاری لازم را برای ثبت پروانه‌های ساختمانی در سامانه ستاد ملی بازآفرینی شهری انجام دهند.

وی اضافه کرد: معاونت عمرانی استانداری آذربایجان غربی نیز این مساله را تا حصول نتیجه پیگیری کند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: تامین مسکن برای متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی در اولویت بوده و تامین زمین برای این بخش بسیار مهم است چرا که اولویت ما رسیدگی به مساله افراد فاقد مسکن است.

معتمدیان اظهار کرد: در بحث مسکن روستایی باید هم افزایی و برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد و از ظرفیت اراضی روستاهای حومه شهر نیز برای تامین اراضی مساکن نهادهای حمایتی استفاده شود.

وی گفت: در بخش آماده‌سازی و تامین زمین اقدامات خوبی در آذربایجان غربی صورت گرفته و باید مساله احداث مساکن و بهره‌برداری از ظرفیت انبوه‌سازان نیز در اولویت برنامه‌ها باشد.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی از استان های موفق در حوزه تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور به شمار می رود و تلاش می شود در بحث ساخت نیز گام های بلندتری در استان برداشته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha