۹ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۲۹
کد خبر: 85338338
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار مرکزی:حضور حداکثری مردم در انتخابات عامل قدرت نظام است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و برگزاری انتخابات پرشور عامل قدرت و عظمت جمهوری اسلامی در عرصه‌ بین المللی‌است.

به گزارش ایرنا، فرزاد مخلص الائمه عصر روز شنبه در آیین بزرگداشت ۹ دی که در اراک برگزار شد افزود: حضور آگاهانه و حداکثری مردم ایران اسلامی در انتخابات، ضمن انتخاب افراد صالح، سالم و وظیفه شناس، قدرت، عزت و عظمت جمهوری اسلامی را در عرصه‌ بین المللی به همراه دارد.

وی با یادآوری آلودگی هوای اراک ادامه داد: تعطیلی نیروگاه شازند تنها راه، رفع آلودگی شهر اراک بوده و کمبود گاز و گازوئیل در کشور موجب شده که این نیروگاه اکنون از مازوت استفاده کند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: تصمیم گیری برای جلوگیری از مازوت سوزی در نیروگاه شازند در اختیار استان نبوده و برای کاهش آلودگی هوای اراک، مازوت سوزی در این نیروگاه امسال یک ماه دیرتر آغاز شده‌است.

مخلص الائمه اظهار کرد: همچنین در راستای کاهش آلودگی هوای اراک یک واحد نیروگاه شازند امسال از مدار خارج شده و این نیروگاه اکنون با سه چهارم ظرفیت فعال‌است.

وی اضافه کرد: شهر اراک از جمله شهرهای آلوده کشور به شمار می رود که کمترین تعطیلی را داشته و عامل اصلی آلودگی این شهر مازوت سوزی در نیروگاه شازنداست.

بصیرت افزایی پیام ۹ دی برای مردم ایران اسلامی است

استاندار مرکزی بصیرت افزایی را پیام نهم دی ماه برای مردم ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: حضور حداکثری، خودجوش و تشخیص درست مردم کشور در روز نهم دی ماه مورد توجه رهبر معظم انقلاب و جهانیان قرار گرفت و این روز برای همیشه در تاریخ کشور جاودانه‌شد.

مخلص الائمه افزود: مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون پشت سر مقام معظم رهبری در تمامی صحنه‌ها حضور پررنگ داشته و هرکجا نیاز بوده به میدان آمده‌اند.

وی با یادآوری جنایات رژیم اسرائیل در غزه گفت: روزانه ۲۵۰ نفر از زنان و کودکان این منطقه به دست رژیم کودک کش اسرائیل به خاک و خون کشیده می شوند.

استاندار مرکزی اتفاقات غزه را ادامه جنگ بزرگ، برخی از مسیحیان که خود را مسیحی صهیونیسم می دانند عنوان کرد و افزود: این افراد مسیحیت ارتدوکس و کاتولیک را قبول نداشته و به مدت ۱۰۰ سال بر روی اندیشه این افراد کار شده‌است.

مخلص الائمه گفت: این قوم به شدت به قوم بنی اسرائیل و جنگ آخر زمان اعتقاد دارند و به شکل گیری دولت یهودی و ظهور مسیح معتقد هستند.

وی ادامه داد: ۸۰ میلیون نفر در آمریکا خود را برای جنگ آخر زمان آماده کرده‌اند و بسیاری از روسای جمهور و وزرای خارجه این کشور در یاد داشت‌ها خود آرزو کرده‌اند که در این جنگ حضور داشته‌باشند.

استاندار مرکزی ادامه داد: این افراد فلسطین را محل جنگ آخر زمان می دانند و هزاران نفر سالانه برای دیدن محل جنگ از این کشور دیدن می کنند.

وی افزود: کشورهای دنیا اکنون علیه اسرائیل و دولت‌های خود به دلیل حمایت از این رژیم قیام کرده‌اند و با وجود آمریکا ستیزی که در جهان به راه افتاده، این کشور از حمایت خود از رژیم صهیونیستی دست بر نداشته‌است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی نیز امروز علیه رژیم اسرائیل قیام کرده‌اند و دولت و مردم کشور تا نابودی رژیم صهیونیستی از مردم فلسطین و غزه حمایت می کنند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha