۹ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۱۲
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85338392
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه سیدالشهدا: مردم ۹ دی اهداف دشمن را نقش بر آب کردند

دماوند - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: در نهم دی ماه تمامی اقشار مختلف مردم پای کار آمدند و ارتباط بین ملت و امت و ولایت را رقم زدند و اهداف دشمن را نقش برآب کردند.

به گزارش ایرنا، سردار قربان‌محمد ولی‌زاده شامگاه شنبه در آیین گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در مسجد جامع حضرت ولیعصر(عج) شهر آبسرد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بعد از رژیم پهلوی با شعار نه غربی و نه شرقی به پیروزی رسید؛ این پیروزی دشمنان ما درصدد برآورد که با ایجاد فتنه و توطئه‌های مختلف پایه‌های نظامی که تازه شکل گرفته بود را تضعیف و تخریب کنند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا: مردم ۹ دی اهداف دشمن را نقش بر آب کردند

وی ادامه داد: ملت ایران در ابتدای پیروزی انقلاب شاهد بود که منافقین غریب به ۱۷هزار ترور علیه جوانان این کشور انجام داد و با تجزیه طلبی ها در مناطق مختلف کشور به دنبال تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و در این شرایط، جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایران شکل گرفت بطوری که تمامی کشورها یک طرف و ایران طرف دیگر این جنگ قرار داشت.

این مسئول بیان کرد: در این جنگ با همراهی صادقانه و خالصانه اقشار مختلف مردمی هشت سال جنگیدیم و حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم و پیروزمندانه از این حماسه بیرون آمدیم؛ زمانی دشمنان ما سیم خاردار را علیه ایران تحریم کرده بودند اما امروز ایران به موفقیت‌های بزرگ فناوری دست یافته است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه دشمن تلاش می کند که ایران به یک فناوری هم دست نیابد اما امروز با علوم روز جهان دست یافته است، گفت: روزی که آنان به دنبال این بودند تا ایران کمترین تجهیزات نظامی وارد کشور کند، امروز شاهد هستند که دستاوردهای جوانان کشور در نقاط مختلف جهان شناخته شده است و ترس دارند که جبهه جهانی اسلام شکل گرفته است.

سردار ولی‌زاده خاطرنشان کرد: اگر زمانی شهرهای ما را موشک باران می کردند، امروز جرات ندارند حتی به کشورمان نگاه چپ کند؛ در دنیا سابقه ندارد که کشوری، پایگاه های نظامی آمریکا را هدف قرار دهد اما قدرت جهانی اسلام به جایگاهی رسیده که آمریکایی و افرادی که به دنبال اعتلاف هستند تلاش دارند تا قدرت‌هایی همچون یمن را مهار کنند.

وی با تاکید براینکه آنان ترسیده و خار و ذلیل شده اند، گفت: شکل‌گیری طوفان القصی یک شکست اطلاعاتی بسیار بزرگ برای آنان بود و رزمندگان حماس در شرایطی که طی این سالها با تحریم های بسیار مواجه هستند و هیچگاه نتوانستند رزمایش و عملیاتی قبل از جنگ برگزار کنند، یک جنگ ترکیبی و هوشمندانه را از زمین، زیر زمین و هم از هوا حملات را به عمق راهبردی رژیم صهیونیستی می‌زند.

این مسئول با بیان اینکه هیمنه دشمن شکست خورده است و مردم غزه با تمامی حوادث و وقایع، پای اهداف کشور، نظام و رهبرانشان ایستاده اند، بیان کرد: بعد از دوران دفاع مقدس، در دهه دوم انقلاب دشمن با فتنه‌های مختلف و اغتشاش‌های بسیار تلاش کرد تا این انقلاب تضعیف شود اما مردم با حضور در صحنه اهداف آنان را خنثی کردند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: در دهه سوم انقلاب نیز با شاهد انتخابات پرشور و مشارکت بالای مردم در صحنه بودیم که افتخار آفریدند برای نظام اما دشمنان و معاندین داخلی، فضای مجازی و غربی‌ها از این فرصت استفاده کرده و فتنه و توطئه علیه کشور ایجاد کردند بطوری که هشت ماه کشور را درگیر توطئه های داخلی و در نهایت در ایام محرم هتک حرمت کردند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی در نهم دی ماه از تمامی احزاب و جناح ها و کسانی که رای داده و چه رای نداده بودند و همچنین تمامی اقشار مختلف مردم پای کار آمدند و ارتباط بین ملت و امت و ولایت را رقم زدند و اهداف دشمن را نقش برآب کردند.

سردار ولی‌زاده خاطرنشان کرد: اکنون انتخابات و حماسه سیاسی دیگری پیشرو داریم و وظیفه ماست که این نظام و انقلاب را حمایت و پشتیبانی کنیم و همچون دوره های مختلف چه در عرصه جنگ و جهاد، خدمتگزاری و چه در عرصه مبارزه با فقر و بیماری و امروز نیز در عرصه حضور برپای صندوق های رای حاضر شویم و سرنوشت کشور خود را تعیین کنیم که اگر حضور نداشته باشیم قطعا افراد دیگر انتخاب می شوند که افسوس می خوریم.

وی بیان کرد: همه باید سفیر باشیم و پای این نظام و انقلاب بایستیم و یک بار دیگر ثابت کنیم که سرنوشت خود را رقم می زنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha