یادواره شهدای جبهه مقاومت و رحمت آباد شهر حمیدیا یزد برگزار شد+فیلم

یزد- ایرنا- یادواره شهدای جبهه مقاومت و محله رحمت آباد شهر حمیدیا یزد شنبه شب با حضور پرشور آحاد مردم مومن و مسئولان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این یادواره که در فضایی معنوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی برگزار شد یکی از راویان دفاع مقدس گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن حفظ نظام و انقلاب مقدس اسلامی است.

حجت‌الاسلام "محسن پاک طینت" با ذکر خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس به خصوصیات شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: باید مکتب حاج قاسم بیش از گذشته برای نسل جوان تبیین شود.

وی اظهار کرد: برگزاری یادمان‌ها و یادواره‌های شهیدان نقش موثری در شکست اهداف فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی دارد و باید همواره در مکان‌های مختلف پرشور و باشکوه برگزار شود.

همچنین در این مراسم توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در رثای شهدای کربلا و همچنین به یاد شهدای غزه و فلسطین و شهدای رحمت آباد شهر حمیدیا یزد مداحی و مرثیه خوانی انجام شد.

همچنین چندین برنامه فرهنگی و هنری به خصوص پخش کلیپ به یاد شهدای انقلاب اسلامی و سرود توسط دختران دانش آموزان اجرا شد.

در این مراسم معنوی که فرمانده سپاه الغدیر یزد و همچنین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حمیدیا حضور داشتند غرفه فرهنگی و پذیرایی توسط گروه‌های مردمی برپا شد.

مردم ولایتمدار و مومن محله رحمت آباد شهر حمیدیا یزد ۲۴ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و همچنین ۲ شهید گمنام در منطقه مدفون هستند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت چهار هزار شهید تقدیم کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha