استاندار هرمزگان: طرح‌هایی پیشرفت‌محور برای سفر رئیس جمهور آماده کردیم

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه طرح‌هایی پیشرفت‌محور برای سفر پیش روی رئیس جمهور به استان آماده است، گفت: تلاش داریم طرح‌هایی تاثیرگذاری در جهت توسعه متوازن و با نگاه به آینده و پیشرفت و رونق اقتصادی در سفر پیش‌روی رئیس جمهور به استان به تصویب برسانیم.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی شامگاه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه درهرمزگان در خصوص برنامه‌ها و مصوبات پیشنهادی سفر رئیس جمهور به هرمزگان افزود: میزان اعتبار و تسهیلات پیشنهادی در این سفر به نسبت دور نخست رشد چشمگیری دارد که در صورت تایید و تصویب می‌تواند زمینه توسعه استان را فراهم کند.

وی بیان کرد: در طرح‌های پیشنهادی در این سفر بر روی اشتغال نیروهای بومی تاکید شد تا بتوانیم میزان بیکاری در استان را کاهش داده و نیروهای جوان استان را در عرصه‌های مختلف مشغول به کار کنیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، با اشاره به سفر دور نخست رئیس جمهور به استان نیز اظهار کرد: درسفر نخست رئیس جمهور به استان بیش از ۱۸۰ مصوبه مهم به تصویب رسید که بخش قابل توجهی از این مصوبات اجرایی شده و بخش دیگری نیز در دست اجرا قرار دارد.

دوستی افزود: در دور نخست سفر افزون‌بر ۴۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات برای استان هرمزگان به تصویب رسید که رقم بسیار قابل توجهی بود.

هم‌افزایی مسوولان برای رفع دغدغه مردم در سفر رییس جمهور به هرمزگان ضروری است

نماینده ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز در این دیدار با تقدیر از برنامه ریزی صورت گرفته و طرح‌های توسعه‌ای مد نظر استاندار و مدیران استانی اظهار کرد: در این سفر باید تلاش شود با هم‌افزایی همه جانبه میان مسئولان ارشد استانی، دغدغه‌های مهم مردم رفع شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده افزود: مسئله اشتغال، ایجاد زنجیره‌های پایین دستی صنایع مستقر در استان و حوزه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، درمانی و آموزشی باید در این سفر مورد توجه قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور به استان با توجه به برنامه فعلی پیش از انتخابات است، بیان کرد: باید برای استقبال شایسته از رئیس جمهور که می‌تواند موجب شود انتخابات پرشورتری نیز داشته باشیم، برنامه ریزی شود.

در این نشست که با حضور نمایندگان هرمزگان درمجلس شورای اسلامی برگزار شد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مصوبات و طرح‌های پیشنهادی استان در سفر رئیس جمهور به هرمزگان را امام جمعه بندرعباس گزارش داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha