۱۲ دی ۱۴۰۲، ۸:۰۹
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85338537
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اترک - پتروپالایش؛ جدالی برای فرار از قعر جدول در بجنورد

بجنورد- ایرنا- تیم فوتبال اترک بجنورد امروز (سه شنبه) در چارچوب دیدار هفته یازدهم لیگ دسته دوم به مصاف پترو پالایش شازند خواهد رفت تا با ثبت نخستین پیروزی در خانه از قعر جدول فاصله بگیرد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال اترک بجنورد به سرمربیگری « جمشید هاتفی» ساعت ۱۴ امروز قرار است در استادیوم شادروان تختی بجنورد، برابر پترو پالایش صف آرایی کند.

تیمی که این روزها حال و روز خوبی در لیگ دسته دوم ندارد و سعی دارد نخستین پیروزی اش در خانه را با میزبانی از تیم پتروپالایش شازند کسب کند.

تقابل تیم های اترک و پتروپالایش از این نظر اهمیت دارد که امتیازات هر دو تیم به هم نزدیک است به گونه ای تیم شازندی ها با یک امتیاز بیشتر در جایگاه دوازدهم و بالاتر از اترکی در جدول لیگ دسته دوم رده بندی فوتبال قرار دارد.

حریف اترکی ها تاکنون از ۹ بازی انجام داده اش در لیگ دسته دوم هشت امتیاز کسب کرده است که البته در دیدار آخرش برابر اسپاد تهران در حالی که تا دقیقه ۶۰ مسابقه با نتیجه دو بر صفر به سود اسپاد دنبال می شد، پس از درگیری میان داور با تماشاگران نیمه تمام ماند تا نتیجه این مسابقه در کمیته انضباطی مشخص شود.

در مقابل تنها تیم فوتبال خراسان شمالی در لیگ دسته دوم نیز هفته های ناکامی را پشت سرگذاشته و از ۱۰ مسابقه برگزار شده اش تنها یک پیروزی کسب کرده است.

نکته مهم بازی امروز برای اترکی ها این است که آنها در بازی قبلی خود به پیروزی رسیده اند و انگار با وجود همه مشکلات، بازیکنان این تیم شرایط روحی و آمادگی خوبی دارند به گونه ای که نمی خواهند به سادگی از سه امتیاز ارزشمند این بازی در خانه بگذرند.

از سوی دیگر پتروپالایش نیز بعد از ناکامی هایش در این فصل و بلاتکلیف شدن امتیاز بازی گذشته اش در بازی با اسپاد الوند، برای فاصله گیری از قعر جدول بی تردید بازی هدفمندی را به نمایش خواهد گذشت و همین امر کار اترکی ها را سخت خواهد کرد.

اترک - پتروپالایش؛ جدالی برای فرار از قعر جدول در بجنورد

اترکی ها نیاز به حمایت دارند

کارشناس فوتبال خراسان‌شمالی در این باره می گوید: تیم فوتبال اترک بجنورد برای فرار از قعر جدول و حضور پرقدرت در لیگ دسته دوم نیازمند حمایت مسوولان و صنایع این خطه است.

محمد شاهدی با اشاره به نتایج ضعیف تیم اترک در لیگ دسته دوم فوتبال، می افزاید: اکنون اترک بجنورد با مشکلات متعددی همچون عدم پرداخت مطالبات بازیکنان مواجه است و برای رهایی از این بحران نیازمند حمایت مسوولان است.

وی ادامه می دهد: برخی از بازیکنان این تیم از ابتدای فصل حتی ریالی دریافت نکردند بنابراین انگیزه ای برای حضور پر قدرت در بازی ها ندارند.

کارشناس فوتبال خراسان‌شمالی می گوید: این تیم بومی حتی توان تامین هزینه اعزام بازیکنان به مسابقات در استان های دیگر را ندارد.

شاهدی یادآور می شود: مسوولان ورزشی و هیات فوتبال استان بارها نشست هایی با صنایع و برخی دستگاه های اجرایی خراسان شمالی برای حمایت از این تیم بومی برگزار کرده اند اما تاکنون حمایتی از سوی صنایع انجام نشده است.

اترک - پتروپالایش؛ جدالی برای فرار از قعر جدول در بجنورد

کارشناس فوتبال خراسان‌شمالی خاطرنشان می کند: مالکیت خصوصی اترک بجنورد تنها بهانه ای است که برخی صنایع و دستگاه های اجرایی برای عدم حمایت از این تیم مطرح می کنند در حالی که می توانند از محل مسوولیت های اجتماعی، حامی این تیم باشند.

شاهدی می افزاید: بسیاری از استان ها تیمی در لیگ دسته دوم فوتبال ندارند بنابراین حفظ و تقویت تیم اترک باید با جدیت دنبال شود زیرا که می تواند انگیزه ای برای رشد فوتبالیست های خراسان شمالی باشد.

وی تاکید می کند: اکنون چشم امید حدود چهار هزار فوتبالیست استان به اترک خراسان شمالی است تا جذب و با بازی در این تیم خود را به جامعه فوتبالی ایران معرفی کنند.

هم اکنون این تیم با هفت امتیاز در رده سیزدهم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور قرار دارد.

اترک خراسان شمالی با نام کامل باشگاه فرهنگی ورزشی اترک خراسان شمالی در سال ۱۳۹۸ با خرید امتیاز باشگاه فوتبال مقاومت تهران توسط اداره ورزش و جوانان استان خراسان شمالی تاسیس شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha