۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85338666
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

از بازداشت سارق مامور نما در پردیس تا پلمب انبار غذای حیوانات خانگی قاچاق 

پردیس- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: راننده خودرویی که تحت پوشش مامور و  مجهز به بیسیم از خودروها سرقت می‌کرد بازداشت شد.

سرهنگ مراد صارمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی چند تماس شهروندان شهرستان پردیس با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر گزارش سرقت ها موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۲ بومهن پس از هماهنگی قضایی متهم بلافاصله شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: این سارق با معرفی خود به عنوان مامور از رانندگان،موبایل و هر آنچه را که به همراه داشتند سرقت می کرد.

صارمی افزود: متهم دستگیر شده به۳ فقره سرقت تلفن همراه تحت پوشش مامور اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

۴۰۰ میلیون ریال سوخت قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در تشریح این خبر اظهار داشت: ۱۷۰ سیلندر ۱۱ کیلویی (گاز مایع) قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال از خودرویی در شهر بومهن کشف و ضبط شد.

وی افزود: خودرویی که در حال تخلیه کپسول‌های موصوف بوده با همکاری نیروی پلیس، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و کشف و ضبط شد.

سرهنگ صارمی گفت: مبارزه جدی با قاچاق کالا و سوخت جز اولویت های پلیس بوده وشهروندان می توانند در صورت اطلاع از هر گونه دپوو یا قاچاق کالا مراتب را به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی دستگیری مجرمان در اسرع وقت اقدام شود.

کشف مواد مخدر در پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در این باره اظهار داشت: ۷ کیلو ۹۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در پردیس کشف و ۳ فروشنده مواد مخدر در این عملیات دستگیر شدند.

وی افزود: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی پردیس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات پلیسی طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شدند.

سرهنگ صارمی گفت: در این عملیات ضربتی، مواد مخدر و متعلقات آن وترازوی توزین کشف و سه نفر از سوداگران مرگ دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی دلالت داده شدند.

پلمب انبار غذای حیوانات خانگی قاچاق

از بازداشت سارق مامور نما در پردیس تا پلمب انبار غذای حیوانات خانگی قاچاق 

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از کشف انبار دپوی غذای حیوانات خانگی قاچاق وپلمپ آن خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در ادامه برنامه‌ها و طرح‌های مقابله با قاچاقچیان کالا با رصد هوشمندانه دپوی غذای حیوانات خانگی در انباری در واحد صنفی در پردیس مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی انبار مورد نظر طی هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این انبار تعداد ۴۹۴کیسه انواع کنسرو و غذای حیوانات خانگی که همگی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز مثبت گمرکی بودند را کشف کردند.

سرهنگ صارمی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را بیش از ۵۲۰ میلیون ریال اعلام کردند، تصریح کرد: در این رابطه محل مورد نظر پلمپ و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانون به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی پردیس گفت: از شهروندان درخواست و انتظار داریم در صورت مشاهده هرگونه جرمی در سطح شهرستان سریعا مراتب رابه پلیس ۱۱۰ و یاسامانه پیامکی ۱۱۰۲۱۱ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha