نگاهی به عناوین مطبوعات دهم دیماه ۱۴۰۲ شیراز

شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز یکشنبه دهم   دیماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی در صفحات خود برجسته کردند.

روزنامه خبر جنوب روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۱۲۵۵۸صفحه جنوب خود عنوان فارس،‌ پایلوت صادرات محصولات کشاورزی را برجسته کرده است،‌ دیپلمه های بیکار بخوانند،‌ مرحمی بر زخم بیماران خاص،‌محدودیت های ارزی دست صادرکنندگان خوشنام فارس را بست از دیگر عناوین این روزنامه است.

روزنامه عصرمردم نیز عنوان اصلی صفحه نخست شماره ۷۹۴۵ خود طرح حمایت از گزارشگران فساد به تایید شورای نگهبان رسید را برجسته کرده است،‌ اهدای عضو، به زندگی ۱۳ بیمار جان دوباره داد،‌ فارس هدف گردشگری سلامت عراقی ها هم از دیگر موضوعات این روزنامه است.

روزنامه سبحان هم در شماره ۶۱۸۳ خود به مطالبی همچون عرصه بر غیر مجازها تنگ می شود،‌ گوشت قرمز زیر ساطور گرانی و آسفالت بیش از ۸۰ هزار متر مربع در شیراز انتشار داده است.

همچنین روزنامه تماشا هم در شماره ۳۱۱۱ خود مطالبی از جمله،‌ نوسازی بافت های فرسوده ضرورتی مهم برای شهرها،‌ افرادی می توانند در شغل مشاور املاک دوام بیاورند که اطلاعات خودرا به روز کنند، در منزل مسکونی ۳۵ میلیارد ریال کالای قاچاق بود را انعکاس داده است.

روزنامه افسانه در صفحه نخست شماره ۵۱۸۰ خود نوشته است:برای گلوگاه های اقتصادی برنامه داریم، همچنین ‌ نمایشی که با کلید واِژه امید تمام شد و حل مشکل توقف کالای صنعگران در گمرک از دیگر عناوین این روزنامه است.

روزنامه شیراز نوین در صفحه های شماره ۲۰۱۲ خود عناوینی همچون اعتبار اقتصادی ایران در خطر است،‌ پشتیبانی از بیماران خاص و صعب العلاج ،‌توسعه گردشگری در قالب نماشگاه بین المللی پارس و نهضت آسفالت در شیراز تداوم دارد را برجسته کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha