۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85338794
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزینه کرد شهرداری‌های قزوین به نظارت بیشتری نیاز دارد

قزوین - ایرنا - مدیرکل اقتصاد و دارایی قزوین گفت: هزینه کرد شهرداری‌های این استان باید با هدف حرکت به سمت تقویت زیرساخت‌ها بیش از پیش نظارت شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر خلیلی خواه روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل امور مالیاتی قزوین با بیان این مطلب افزود: منابع ارزش افزوده که در اختیار شهرداری ها قرار می‌گیرد، باید نظارت شود تا در جای درست مصرف شود.

وی اضافه کرد: این منابع به جای صرف در هزینه‌های جاری باید در زیرساخت‌ها هزینه شود و به عمران و آبادانی بیشتر روستاها و شهرها بیانجامد.

خلیلی خواه با بیان اینکه ۲۱ هزار میلیارد ریال منابع ارزش افزوده در اختیار شهرداری‌ها قرار دارد، اظهار کرد: ۵۰ درصد جمعیت استان در مرکز بوده و شهرهای اقماری ما درآمد چندانی ندارند که این منابع برای آنها بسیار کمک کننده است.

این مسوول بیان کرد: وصول مالیات یک هنر است، یعنی پول را از دست مردم بگیریم و نارضایتی ایجاد نکنیم، به عبارت دیگر وصول باید با اصول همراه شود تا رضایت جامعه فراهم گردد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی قزوین از عملکرد بدنه اجرایی امور مالیاتی استان به خوبی یاد کرد و کارهایی مثل راه اندازی رادیو مالیات را یک اقدام برجسته ارزیابی نمود.

وی خاطرنشان کرد: ما از گذشته به دنبال این بودیم از اقتصاد تک محصولی نفت رهایی پیدا کرده و به سمت درآمدهای مالیاتی کام برداریم، ارتباط امور مالیاتی با دانشگاه برای تبیین درآمدهای کشور باید تداوم پیدا کند.

در این مراسم از اقدامات و عملکرد عزیزالله عباسپور مدیرکل پیشین امور مالیاتی قزوین که به مدت ۲ سال ریاست این اداره کل را برعهده داشت تقدیر و تشکر به عمل آمد و در ادامه سید محمود موسوی صانع به عنوان سرپرست جدید اداره کل امور مالیاتی قزوین معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha