قتل هولناک زن کرجی به دست همسرش  

۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۹
کد خبر: 85338998
قتل هولناک زن کرجی به دست همسرش  

کرج - ایرنا -رییس پلیس آگاهی البرز گفت: شخصی که به دلیل اختلافات خانوادگی پس از خفه کردن همسرش جسد او را در بیابان‌های اطراف کرج رها کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایرنا ازپلیس البرز ، سرهنگ "حکمت اله شجاعی" روز یکشنبه اظهار کرد : در پی کشف جسد یک خانم میانسال در بیابان‌های اطراف شهر کرج، با توجه به حساسیت موضوع تیمی ویژه از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی بررسی موضوع را آغاز کردند.
وی افزود: پس از انجام تحقیقات پلیسی و به کارگیری اقدامات فنی مشخص شد که مقتول توسط همسرش به وسیله طناب خفه و سپس از ارتفاع به پایین پرتاب شده است.
شجاعی اضافه کرد: بلافاصله قاتل دستگیر و پس از اقرار به ارتکاب قتل با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری چهار عامل رعب و وحشت مردم در کرج

قتل هولناک زن کرجی به دست همسرش  

فرمانده انتظامی کرج از شناسایی و دستگیری چهار اوباش و عامل قدرت نمایی با سلاح سرد که باعث ایجاد نا امنی و رعب و وحشت شهروندان در منطقه باغستان شده بودند، خبر داد.

سرهنگ "پیمان گودرزی" گفت: در پی اعلام خبری از مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت با سلاح سرد در منطقه باغستان، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی اضافه کرد: ماموران با حضور در محل حادثه موفق به شناسایی و دستگیری چهار نفر از اوباش و عاملان قدرت نمایی و رعب و وحشت شدند و متهمان در حالی که سلاح سرد در دست داشتند، با مشاهده ماموران با خودرو قصد فرار داشتند که با انجام اقدامات پلیسی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha