۳۱۳ سری جهیزیه به زوج‌های جوان سیستان و بلوچستان از سوی رهبر معظم انقلاب اهدا شد

زاهدان- ایرنا- معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از توزیع ۳۱۳ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب، بین زوج های جوان سیستان و بلوچستان خبر داد.

سرهنگ علی اکبر جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف عمرانی و غیر عمرانی و خدمات اجتماعی برای مردم سیستان و بلوچستان که در دستور کار قرار دارد به همت قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی و مجموعه محرومیت زدایی قرارگاه قدس امروز به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) شاهد توزیع ۳۱۳ سری جهیزیه کاملاً ایرانی و تولید شده در کارخانه‌های کشور جهت حمایت از تولیدات داخلی هستیم که رقمی بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده است.
وی افزود: در ۲ سال گذشته مجموعه محرومیت زدایی با حمایتی که صورت گرفت بیش از پنج هزار سری جهیزیه بین زوج‌های جوان شیعه و سنی با بهره‌گیری از کرامت کامل انسانی توزیع شد.
معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بیان کرد: با شناسایی دقیقی که انجام شد کسانی را زیر پوشش قرار دادیم که عمدتاً زیر پوشش هیچ نهاد دیگری نبودند.
وی تصریح کرد: همچنین در کنار اهدای جهیزیه‌ها مراسم تکریم از این زوج‌های جوان در یک مراسم زیبا با اهدای چادر، کلام الله مجید و گل و اجرای برنامه‌های متنوع را داریم.
سرهنگ جعفری تاکید کرد: در پایان برنامه،جهیزیه‌ها توسط خودروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درب منازل این عزیزان رسانده می شود.

۳۱۳ سری جهیزیه به زوج‌های جوان سیستان و بلوچستان از سوی رهبر معظم انقلاب اهدا شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha