۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85339206
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اِعمال قانون برای ۶۵۶ راننده متخلف در جاده‌های خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از اجرای طرح کنترلی ناوگان مسافربری در جاده‌های استان خبر داد و گفت: در این طرح ۶۵۶ راننده متخلف اِعمال قانون شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا رضایی روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: به منظور کنترل رانندگان و ناوگان عمومی مسافربری با هدف انضباط بخشی و پیشگیری از وقوع تصادفات، طرح تشدید اقدامات کنترلی به مدت ۲۴ ساعت در راه‌های استان خراسان جنوبی اجرا شد.

وی بیان کرد: این طرح با حضور ۱۶ تیم از گشت‌های پلیس راه استان در مسیرهای اصلی اجرایی شد و ماموران پلیس راه نسبت به کنترل ناوگان مسافربری به ویژه در ساعات پایانی شب اقدام کردند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: هزار و ۲۷۶ دستگاه اتوبوس مسافربری مورد کنترل و بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۶۵۶ راننده متخلف اِعمال قانون شدند.

وی افزود: در پایان طرح تعداد ۳۹ راننده متخلف به کمیسیون ماده ۱۱ و پنج شرکت مسافربری به کمیسیون ماده ۱۲ معرفی شدند همچنین ۱۸ دفترچه ثبت تخلفات رانندگی از رانندگان متخلف ضبط و بایگانی شد.

سرهنگ رضایی با اشاره به برخورد جدی پلیس راه با همه تخلفاتی که سلامت سایر کاربران ترافیکی را به مخاطره می‌اندازد، تاکید کرد: پلیس راه با همه توان نیرویی و امکانات خودرویی در جهت ایجاد امنیت ترافیکی و روان سازی ترافیک در خدمت شهروندان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha