۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷
کد خبرنگار: 2296
کد خبر: 85339228
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تخفیف ۱۵ درصدی برای «من اعتراف می‌کنم»

۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷
کد خبر: 85339228
تخفیف ۱۵ درصدی برای «من اعتراف می‌کنم»

تهران- ایرنا- کتاب «من اعتراف می‌کنم» زندگی و زمانه وحید افراخته عضو مرکزی سازمان مجاهدین خلق با تخفیف ۱۵ درصدی به فروش می‌رسد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی انتشارات ایران، شانزدهمین دوره جایزه جلال آل‌احمد در حالی عصر چهارشنبه- ششم دی‌ماه به پایان رسید که کتاب «من اعتراف می‌کنم» نوشته محمد رحمانی و اثر منتشر شده از سوی انتشارات روزنامه ایران در بخش مستندنگاری به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.

به همین مناسبت انتشارات موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران، این کتاب ۹۶۰ صفحه‌ای را به مدت یک هفته (۱۰ تا ۱۷ دی‌ماه) با ۱۵ درصد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان به خواندن ناگفته‌هایی از سازمان مجاهدین خلق قرار می‌دهد.

«من اعتراف می‌کنم» که بر اساس اسناد و منابع متعدد، اعترافات وحید افراخته را به عنوان یکی از اعضای کلیدی و مؤثر در شاخه نظامی سازمان مجاهدین خلق روایت کرده است، با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شد و در فاصله کوتاهی به چاپ چهارم رسید.

این کتاب اثری متفاوت درباره حیات سازمان مجاهدین خلق در دوره پیش از پیروزی انقلاب اسلامی است. محمد رحمانی نویسنده کتاب «من اعتراف می‌کنم»، با استفاده از اسناد و منابع متعدد مربوط به سازمان مجاهدین خلق، اعترافات وحید افراخته را که از افراد کلیدی و از اصلی‏‌ترین و مؤثرترین اعضای شاخۀ نظامی این سازمان به حساب می‏‌آمد، روایت کرده است.

اعترافات افراخته که در مردادماه ۱۳۵۴ توسط ساواک دستگیر شد، به لحاظ کمی و کیفی بی‏‌مانند است و می‌توان ادعا کرد بعد از ضربه شهریور ۱۳۵۰ ساواک، بزرگترین ضربه به نیروهای سازمان مجاهدین خلق، به واسطۀ اعترافات او وارد شده است.

به این ترتیب، بی‏‌شک با دقت در اعترافات این عضو موثر مجاهدین خلق بسیاری از مسائل این سازمان، پیش و بعد از افراخته، قابل فهم‌‏تر خواهد شد.

در بخشی از این کتاب آمده است: «وحید افراخته بعد از مدت کوتاهی نه‌ تنها از درون می‌شکند و اعتراف می‌کند بلکه به همکاری همه‌جانبه‌ای با رژیم دست می‌زند به نحوی که حتی در قامت بازجوی ساواک نیز ظاهر می‌شود.»

علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌مندی از این کتاب، به سایت انتشارات موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha