۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۵۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85339271
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش توقع از فدراسیون تنیس روی میز پس از درخشش در مسابقات آسیایی

بوشهر-ایرنا- دبیر فدراسیون تنیس روی میز  گفت: بعد از کسب چهار مدال تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات آسیایی و پارا آسیایی هانگژو، توقع از این فدراسیون بالا رفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " علی حدادگر " روز یکشنبه در مجمع انتخابات هیات تنیس روی میز استان بوشهر اظهار کرد: تیم ملی تنیس روی میز در ادامه رویدادهای آسیایی، برای نخستین بار در بخش تیمی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در مسابقات جهانی کره جنوبی شرکت می‌کند.

وی بیان کرد: ۱۰ تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ را کسب می‌کنند.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز اضافه کرد: آخرین سهمیه کشور برای کسب سهمیه در مسابقات آسیای میانه در اسفند ماه سالجاری برگزار می شود که تنها یک سهمیه در بخش انفرادی به ملی پوشان ایرانی در دو بخش بانوان و آقایان تعلق می‌گیرد.

حدادگر در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: طبق ارزیابی انجام شده در فدراسیون، استان بوشهر در مسابقات رده‌های سنی و کلاس‌های آموزشی مربیگری و داوری جایگاه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: هر هیاتی که در تربیت جسمی و روحی موفق باشد در ورزش قهرمانی نیز پیشرفت خواهد کرد.

"یاسر جمالی" افزود: در طرح هر محله یک باشگاه ورزشی که از سوی وزارت ورزش و جوانان به ادارت کل ورزش و جوانان استان های کشور ابلاغ شده به بیش از ۳۰۰ تا ۵۰۰ محله کم برخوردار، تجهیزات ورزشی از جمله میز تنیس اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: هیات تنیس روی میز نیز می‌تواند برای این محلات مسابقات برگزار و برای ارتقا ورزش قهرمانی استعدادیابی کند.

در این نشست خلیل شیخیانی رئیس پیشین این هیات با کسب ۱۶ رای در سمت خود ابقا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha