پورموسوی: نیم‌فصل را بد تمام کردیم/ ۷۲ ساعت دیگر خروجی‌ها اعلام می‌شوند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به اینکه تیمش نیم فصل اول لیگ برتر را بد تمام کرده است‌، گفت: باید خودمان را برای نیم فصل دوم ترمیم کنیم و تا ۷۲ ساعت دیگر خروجی‌ها اعلام خواهند شد.

به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا، سیروس پورموسوی پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل هوادار اظهار کرد: این بازیِ بد ما، تمام‌کننده عملکردمان بدمان در نیم‌فصل اول بود. علی‌رغم فرصت‌هایی که داشتیم نتوانستیم به آنچه می‌خواهیم برسیم و طبیعی است که در این شرایط تنبیه هم شدیم.

وی ادامه داد: بدون شک تغییرات بسیار زیادی خواهیم داشت. شاید در انتخاب‌هایی که داشتیم، اشتباه کردیم و شاید توان بچه‌ها همین اندازه بوده است. طی ۷۲ ساعت باید خروجی‌ها را اعلام و تیم را ترمیم کنیم زیرا باید این عقب‌ماندگی را جبران کنیم. ما در تمام پست‌هایی که داریم باید ترمیم شویم. تیمی که در رده شانزدهم است باید تغییر داشته باشد و باید همه چیز را آنالیز و بررسی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان یادآور شد: اگر نتوانیم آنطور که باید و شاید خودمان را ترمیم کنیم، با بازیکنان جوان به کارمان ادامه خواهیم داد. اگر ایراد از من بوده باید خودم را تغییر بدهم و اگر مشکل در جایی دیگر است باید ریشه‌یابی شود اما وقتی در ۲ صحنه توپ روی خط وارد گل نمی‌شود مربی چه می‌تواند بکند؟!

پورموسوی در پایان ضمن تبریک به تیم هوادار گفت: باید به خداداد افشاریان هم تبریک بگویم چراکه امروز داور جوانی قضاوت این بازی را بر عهده داشت که عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و این جای خوشحالی است که فوتبال ما چنین داوران جوانی را به خود می‌بیند.

تیم فوتبال خوزستان در ۱۵ بازی نیم فصل اول، تنها یک برد کسب کرد و با ۵ تساوی و ۹ باخت و ۸ امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha