سرمربی آلومینیوم اراک :اشتباه داوری هیجان بازی را از بازیکنان و تماشاگران می‌گیرد

اراک-ایرنا- سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: اشتباه داوری شور و هیجان ناشی از بازی را در بازیکنان و تماشاگران علاقمند به فوتبال می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «سید مجتبی حسینی» عصر یکشنبه در نشست خبری بعد از بازی فوتبال آلومینیوم با ملوان در اراک افزود: با تصمیم گیری، آن هیجان و لذت از فوتبال گرفته و شور و هیجان بازی کشته می‌شود.
وی بیان کرد: وقتی تیمی در وقت اضافه، یک گل سالم می‌زند، چه شور حالی به تیم و تماشاگر می‌دهد، اما ما می‌آییم این حق را از تیم می‌گیریم.
سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: با یک اشتباه، هم حق تیم ما گرفته می‌شود و هم آن جذابیتی که فوتبال با این اتفاقات دارد را می‌گیرند و راضی هستند دو تیم، با نتیجه، یک بر یک بازی را تمام کنند.
حسینی افزود: امیدوارم دیگر این اتفاقات برای تیم ما روی ندهد زیرا تیم ما ضربه خورده است و همواره تلاش داریم به جامعه داوری احترام بگذاریم، این بازی می‌توانست با برد تیم آلومینیوم تمام شود.
وی بیان کرد: تیم آلومینیوم از نظر فنی در این دیدار خیلی خوب بازی کرد و در خلق موقعیت‌ها بهتر عمل کرد و هر دو تیم دنبال خوب بازی کردن بودند و تیم ما هم مثل همیشه سعی داشت فوتبال خوبی بازی کند.
سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: در این رقابت، هم در نیمه اول ضربه نقی زاده و هم نیمه دوم با شوت از راه دور، موقعیت به دست آمد و نیز شوتی به پایه دروازه حریف برخورد کرد.
حسینی افزود: در این مسابقه هر ۲ تیم انرژی گذاشتند و می‌خواستند با بازی فوتبال به نتیجه مطلوبی برسند.
وی بیان کرد: در مورد تیم آلومینیوم در نیم فصل اول، اتفاقات خوبی نیفتاد و خیلی ناراحت هستیم زیرا خیلی بهتر باید نیم فصل را با امتیاز تمام کنیم.

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و ملوان انزلی در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال به تساوی رسیدند.
در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، تیم‌های آلومینیوم اراک و ملوان انزلی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha