۱۹ واحد صنعتی بروجرد به شبکه گاز سراسری متصل شد

بروجرد - ایرنا - رییس‌ شرکت گاز بروجرد گفت: ۱۹ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی این شهرستان ۹ ماهه امسال به شبکه سراسری گاز متصل شد.

شاهرخ همتی روز دوشنبه‌ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهار واحد سنگبری، واحد تولیدی آب‌نبات، مزرعه پرورش آبزیان، گازرسانی به مجتمع رفاهی در آزاد راه خرم آباد به اراک و نیروگاه برق افکن و ساختمان اداری این نیروگاه از جمله واحدهایی بودند که در سال جاری به شبکه گاز سراسری متصل شد.

وی اظهار کرد: عملیات گازرسانی به روستای لتستان با جابجایی خطوط گاز ۲۵۰ پوند با استفاده از لوله ۱۶۰ پلی اتیلن انجام و پروژه زیرگذر کشتارگاه صنعتی بروجرد در حال انجام است.

رییس شرکت گاز بروجرد بیان کرد: در این مدت ۸۰ درصد عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی مدیران و روستاهای کولیدر، سراب پنبه و چنار انجام شده است.

همتی با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال یک هزار و ۸۸۰ عدد کنتور و اشتراک پذیری گاز صورت گرفته است، اضافه کرد: ۴۰۰ علمک پراکنده در سطح شهرستان نصب و پنج هزار متر شبکه گاز انجام شد.

وی ادامه داد: مجموع مشترکان شرکت گاز بروجرد ۱۳۰ هزار مورد است که از این تعداد ۲۸هزار مشترک روستایی و ۹۹ هزار مشترک شهری هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha