مروری بر عناوین روزنامه‌های شیراز ۱۱دی‌ماه ۱۴۰۲

شیراز-ایرنا-مطبوعات شیراز روز دوشنبه ۱۱دیماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در صفحه نخست خود پیرامون مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،روزنامه تماشا در صفحه نخست شماره ۳۱۱۲ خود عناوینی همچون «بازیافت آب‌های خاکستری گزینه‌ای اجتناب‌ناپذیر»، «ذهن مسئولان باید مساله‌محور باشد» به نقل از معاون استاندار فارس، «بازار وکیل مرمت می‌شود» به نقل از مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی‌، «تفویض اختیار به استان‌ها مطالبه شاخص بخش تولید است» به نقل از معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس را برجسته کرده است.

روزنامه خبر جنوب دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۱۲۵۵۹ صفحه جنوب خود مطالبی همچون «حاشیه‌های یک جشنواره نمایشی»، «برخوردهای قومی قبیله‌ای در ادارت دولتی ممنوع» و «بلای بلوط» را منتشر کرده است.

این روزنامه همچنین در گزارشی با تیتر «زنگ اضطراب»به بررسی وضعیت اضطراب در کودکان و اهمیت به‌کارگیری مشاور در مدارس پرداخته است.

روزنامه عصر مردم نیز عنوان اصلی صفحه نخست شماره ۷۹۴۶ خود را به سخنی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر «احیای جبهه مقاومت، بزرگترین خدمت شهید سلیمانی است» اختصاص داده است.

«شرایط رقابت و مشارکت برای انتخابات اسفندماه فراهم است» به نقل از رییس ستاد انتخابات کشور، «دانش و تجربه متولیان برگزاری انتخابات مورد استفاده قرار گیرد» به نقل از استاندار و «معیار ارزیابی مسئولان خدمت به مردم است نه سفارش این و آن» به نقل از معاون استاندار از دیگر عناوین اصلی صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه سبحان نیز در شماره ۶۱۸۴ خود به عناوینی همچون «شیراز میزبان نخستین جشنواره زن و رسانه»، «دیپلماسی فرهنگی با هنر» و «انتخابات مهمترین ابزار مردم سالاری دینی به شمار می‌آید» به نقل از استاندار اشاره کرده است.

روزنامه شیراز نوین نیز در شماره ۲۰۱۳ خود مطالبی از جمله «انتصاب سرپرست معاونت اجتماعی فراجا»، «مهار گرد و غبار از بختگان تا شیراز»، «گردهمایی اقوام در نمایشگاه پارس»، «چاه‌ها نوسازی می‌شوند» به نقل از مدیرعامل آبفا شیراز و «معیار ارزیابی مسئولان خدمت است، نه سفارش» به نقل از معاون استاندار را منتشر کرده است.

روزنامه افسانه دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۵۱۸۱ خود عناوین«نقش رستم در محاصره چاه‌های غیرمجاز»، «دردهای باب و داروهای نایاب»، «کمیته ملی گردشگری خوراک اقوام ایرانی در شیراز رونمایی می‌شود» و «جلسه هم‌اندیشی فرهنگی شهردار و اعضای شورای شهر با ائمه جماعات مساجد شهر صدرا» را به چاپ رسانده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha