۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۱۹
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85339735
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۴۰۹ هزار تخلف در جاده‌های بوشهر ثبت شد

۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۱۹
کد خبر: 85339735
بیش از ۴۰۹ هزار تخلف در جاده‌های بوشهر ثبت شد

بوشهر- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۴۰۹ هزار و ۴۳۵ مورد تخلف سرعت غیرمجاز توسط دوربین‌های هوشمند در جاده‌های این استان در ۹ ماهه سالجاری ثبت شده است.

به گزارش ایرنا " عبدالکریم اخترشناس " روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین رشد ترددهای جاده‌ای طی آذرماه در بوشهر با ۲ میلیون و ۴۴۴ هزار و ۶۴۶ مورد وسایل نقلیه در ورودی و خروجی‌های استان ثبت شده است.

وی افزود: در این مدت در محدوده " بیدخون" در محور " کنگان- عسلویه" ، سه راه "سیراف" و سه راه " کاکی " به ترتیب بیشترین تخلفات سرعت متوسط را در محورهای استان داشته اند.

اختر شناس یادآور شد: طبق برآورد سامانه‌های هوشمند اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، متوسط سرعت بوشهری‌ها در رانندگی ۸۴ کیلومتر در ساعت است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: این میزان ۱۰ کیلومتر بیشتر از میانگین کشور است و همین عامل، یکی از دلایل اصلی تصادف در استان قلمداد شده است.

وی عنوان کرد: طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد در محورهای ورودی و خروجی بوشهر در ماه گذشته نسبت به بازه مشابه پارسال ۳۰ درصد رشد داشته که بیشترین میزان افزایش در میان استان‌های کشور را به خود اختصاص داد.

اخترشناس ادامه داد: همچنین بیشترین تردد وسایل نقلیه از استان‌های دیگر در سالجاری مربوط به فارس، تهران و خورستان به ترتیب ۲۴ ،۱۳ و هشت درصد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به اینکه ۸۰ درصد راه‌های بوشهر با سامانه‌های هوشمند رصد می‌شود، افزود: در حال حاضر ۶۰ دستگاه تردد شمار، ۱۹ دستگاه دوربین نظارت تصویری و ۵۳ سامانه دوربین ثبت تخلف به منظور رصد و کنترل سرعت لحظه‌ای وسایل نقلیه در محورهای ارتباطی این استان نصب هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha