تبیین مکتب شهید سلیمانی محور برنامه های هفته مقاومت است

یاسوج - ایرنا - جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: رویکرد برنامه های هفته مقاومت در این استان تبیین ارزش های مکتب تاریخ ساز، عزت بخش و افتخار آفرین شهید سلیمانی برای دانش آموزان و دانشجویان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ سعید برومند زاده روز دوشنبه در جمع اصحاب رسانه به مناسبت هفته مقاومت اظهار داشت: برنامه‌های هدفگذاری شده امسال با محوریت مردم، مساجد، پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج، دانشگاه‌ها، مدارس، ادارات، موسسه‌ها، مجموعه‌های مردمی و سایر مجموعه‌های خصوصی و عمومی است.

وی ادامه داد: شهید قاسم سلیمانی نمونه ای برتر از تربیت یافتگان انقلاب اسلامی است و مکتب این شهید والامقام باید بعنوان راهنما و الگوی زندگی برای نوجوانان و جوانان کشور تبیین شود.

برومند زاده شخصیت کامل و الهام بخش شهید سلیمانی را برگرفته از تربیت فاطمی، فرهنگ علوی و عمل حسینی و عاشورایی عنوان کرد و افزود: ایمان واقعی به خدا، بصیرت، دشمن شناسی، مردم دوستی، خدمت صادقانه به مردم و دشمن ستیزی از فاکتورهای مهم مکتب شهید سلیمانی است.

وی هفته مقاومت رابهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و تصریح کرد: ۵۰۰ برنامه در شهرستانها و پایگاه های حوزه مقاومت مناطق در هفته مقاومت پیش بینی شده است.

وی اظهارکرد: در این هفته نشست‌های تبیینی، اعزام گروه‌های جهادی، برپایی میز خدمت، مسابقه وصیت نامه شهید سلیمانی، پویش دختران سلیمانی و تولید محتوای دیجیتال برگزاری و اجرا خواهد شد.

برومند زاده برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا (س) در استان، تولید محتوا در فضای مجازی و رسانه‌ای ، ارایه خدمات پزشکی و درمانی در مناطق محروم، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و یادواره های شهدای مقاومت، اجرای گروه‌های سرود با محتوای شهید سلیمانی و فضاسازی شهری و اماکن را از دیگر برنامه‌های هفته مقاومت دانست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha