۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85339799
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اذعان رسانه صهیونیست به آشفتگی و اختلافات گسترده سران تل آویو

تهران- ایرنا- با گذشت قریب به سه ماه از هفتم اکتبر (15 مهرماه) و آغاز عملیات طوفان الاقصی، صهیونیستها همچنان در ترس و هراس به سرمی برند و مقامات رژیم اسراییل هم دچار اختلافات گسترده شده اند؛ به طوری که یک رسانه صهیونیستی از آشفتگی امنیتی، نظامی و روانی خبر داد که این رژیم با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روزنامه صهیونیستی معاریو، بیش از هشتاد و شش روز گذشته است و صهیونیست ها احساس امنیت نمی‌کنند و کمترین نیاز یعنی خواب آرام زیر سقف خانه، از آنها گرفته شده است.

این رسانه در ادامه آورده است: سه ماه از جنگ گذشته است و ما از جهنمی که در هفتم اکتبر در آن گرفتار شدیم، درس عبرت نگرفتیم.

روزنامه صهیونیستی معاریو به تداوم کشمکش های درونی در رژیم اسراییل اذعان و اضافه کرد: امید می رفت که هفتم اکتبر تغییراتی در خط مشی «اسرائیلی‌ها» ایجاد کند، اما اتفاقی نیفتاد. «اسرائیل» بدترین روزهای خود را سپری می کند. دودستگی بازگشته و همدلی وجود ندارد و همه ادعاهای وحدت توخالی است و سرخوردگی و سردرگمی وجود دارد.

روز گذشته نیز شبکه «کان» رژیم صهیونیستی گزارش داد، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به «دیوید بارنیا» رئیس سازمان جاسوسی این رژیم (موساد) پس از بازگشت از یکی از سفرهایش به خارج که برای موضوع اسرای صهیونیستی در غزه انجام گرفته، حمله کرده است.

بر اساس این گزارش، گالانت در یکی از جلساتی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم حضور داشته به رفتار بارنیا در قبال میانجی‌ها اعتراض کرده است.

از سوی دیگر کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد، به تازگی گزارش‌هایی مبنی بر انتقاد و توهین به «هرتزی هالوی» رئیس ستاد کل رژیم صهیونیستی در جریان نشست‌های کابینه منتشر شده است.

بر اساس این گزارش، دفتر نتانیاهو از هالوی خواسته تا در جلسات کابینه شرکت کند و او پاسخ داده که در صورت امکان این کار را انجام خواهد داد. وی از شرکت در جلسات کابینه اجتناب می‌کند زیرا می‌داند که دامی در انتظار او است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha